Berta Sándor
Új iPadet fejleszt az Apple?
Az amerikai cég a csökkenő eladási adatok miatt kényszerülhet új termék piacra dobására.
Újabb előrejelzéssel jelentkezett Ming-Chi Kuo, a KGI Securities elemzője, aki arról ismert, hogy a prognózisai általában pontosak, megbízhatóak és teljesülni is szoktak. A szakember ezúttal rámutatott, hogy az Apple az idei évre tervezett 45-50 millió kiszállított iPad helyett valójában csak 35-40 millió készüléket hoz majd forgalomba. Részben emiatt a tengerentúli társaság egy új iPad modell piacra dobása mellett dönthet.
Kuo közölte, hogy az új iPad Pro 10,5 hüvelykes kijelzőt kaphat és jövőre jelenhet meg. A képernyőméretet tekintve kiválóan illeszkedik majd a jelenlegi termékcsaládba, hiszen az iPad Pro 2 esetében a kijelző 12,9, míg az olcsóbb modellnél 9,7 hüvelykes. Önmagában azonban a nagyobb képernyő aligha lesz vonzó a vásárlók számára, ezért az elemző úgy vélte, hogy az Apple gőzerővel dolgozik az Active Matrix Organic Light Emitting Diode (AMOLED) technológia továbbfejlesztésén. Az AMOLED radikálisan megváltoztathatja majd az iPad formáját, dizájnját és alkalmazását. Ráadásul előtérbe kerülhet a hajlítható kijelző használata is.
Kuo számára egyértelmű, hogy ha az amerikai óriáscég képes lesz egy AMOLED-képernyővel ellátott iPad piacra dobására, akkor a formát, a dizájnt és az alkalmazási lehetőségeket tekintve minden eddigi terméket felül fog múlni, s ezzel párhuzamosan az eladási számok is újra nőnek majd. Az új AMOLED-kijelzős iPad egyébként legkorábban 2018-ban kerülhet a boltok polcaira.
Újabb előrejelzéssel jelentkezett Ming-Chi Kuo, a KGI Securities elemzője, aki arról ismert, hogy a prognózisai általában pontosak, megbízhatóak és teljesülni is szoktak. A szakember ezúttal rámutatott, hogy az Apple az idei évre tervezett 45-50 millió kiszállított iPad helyett valójában csak 35-40 millió készüléket hoz majd forgalomba. Részben emiatt a tengerentúli társaság egy új iPad modell piacra dobása mellett dönthet.
Kuo közölte, hogy az új iPad Pro 10,5 hüvelykes kijelzőt kaphat és jövőre jelenhet meg. A képernyőméretet tekintve kiválóan illeszkedik majd a jelenlegi termékcsaládba, hiszen az iPad Pro 2 esetében a kijelző 12,9, míg az olcsóbb modellnél 9,7 hüvelykes. Önmagában azonban a nagyobb képernyő aligha lesz vonzó a vásárlók számára, ezért az elemző úgy vélte, hogy az Apple gőzerővel dolgozik az Active Matrix Organic Light Emitting Diode (AMOLED) technológia továbbfejlesztésén. Az AMOLED radikálisan megváltoztathatja majd az iPad formáját, dizájnját és alkalmazását. Ráadásul előtérbe kerülhet a hajlítható kijelző használata is.
Kuo számára egyértelmű, hogy ha az amerikai óriáscég képes lesz egy AMOLED-képernyővel ellátott iPad piacra dobására, akkor a formát, a dizájnt és az alkalmazási lehetőségeket tekintve minden eddigi terméket felül fog múlni, s ezzel párhuzamosan az eladási számok is újra nőnek majd. Az új AMOLED-kijelzős iPad egyébként legkorábban 2018-ban kerülhet a boltok polcaira.