MTI
Megújítja internetbankját a CIB Bank
Felgyorsítja a digitalizációt a CIB Bank, megújítja például internetbankját és bevezeti a papírmentes ügyfélkiszolgálást - mondta Ákos Tamás, a bank vezérigazgató-helyettese.
Kifejtette, folyamatosan és gyorsan változnak az ügyfelek igényei, amire az internet és az okos mobileszközök világában szintén gyorsan kell reagálniuk a bankoknak. Simák Pál, a bank elnök-vezérigazgatója kiemelte: a digitális és hagyományos kiszolgálás ötvözetén, az online értékesítésen és az innováció felgyorsításán alapul a pénzintézet digitalizációs stratégiája, amely növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.
A bank idén márciusban bevezette a legújabb mobilbanki alkalmazását, amelyet mára 26 ezer ügyfél töltött le, s amely hamarosan újabb funkciókkal, köztük mobiltelefonra küldött automatizált és személyes üzenetekkel segíti majd a pénzügyek kezelését. A digitalizáció előretörését mutatja az is, hogy az elmúlt egy évben több mint hatszorosára nőtt az online csatornákon érkező termékigénylések száma az előző évhez képest, miközben a folyósított lakossági hitelek 34 százalékát is ilyen módon kezdeményezték.
A CIB-csoport tavalyi mérlegfőösszege 1675,707 milliárd forintot tett ki, míg egy évvel korábban 1733,642 milliárd forint volt. A csoport 40,224 milliárd forint veszteséggel zárta az elmúlt évet a konszolidált mérleg szerint, a 2014. évi 104,14 milliárd forint után. A bankcsoport tőkemegfelelési mutatója 16,7 százalék volt 2015-ben. Az új hitelkihelyezések volumene közel 50 százalékkal nőtt egy év alatt, a bank új hitelei 479,4 milliárd forintot értek el tavaly, 2014-ben az állomány 302,857 milliárd forintot tett ki. A CIB az olasz Intesa Sanpaolo csoporthoz tartozik.
Kifejtette, folyamatosan és gyorsan változnak az ügyfelek igényei, amire az internet és az okos mobileszközök világában szintén gyorsan kell reagálniuk a bankoknak. Simák Pál, a bank elnök-vezérigazgatója kiemelte: a digitális és hagyományos kiszolgálás ötvözetén, az online értékesítésen és az innováció felgyorsításán alapul a pénzintézet digitalizációs stratégiája, amely növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.
A bank idén márciusban bevezette a legújabb mobilbanki alkalmazását, amelyet mára 26 ezer ügyfél töltött le, s amely hamarosan újabb funkciókkal, köztük mobiltelefonra küldött automatizált és személyes üzenetekkel segíti majd a pénzügyek kezelését. A digitalizáció előretörését mutatja az is, hogy az elmúlt egy évben több mint hatszorosára nőtt az online csatornákon érkező termékigénylések száma az előző évhez képest, miközben a folyósított lakossági hitelek 34 százalékát is ilyen módon kezdeményezték.
A CIB-csoport tavalyi mérlegfőösszege 1675,707 milliárd forintot tett ki, míg egy évvel korábban 1733,642 milliárd forint volt. A csoport 40,224 milliárd forint veszteséggel zárta az elmúlt évet a konszolidált mérleg szerint, a 2014. évi 104,14 milliárd forint után. A bankcsoport tőkemegfelelési mutatója 16,7 százalék volt 2015-ben. Az új hitelkihelyezések volumene közel 50 százalékkal nőtt egy év alatt, a bank új hitelei 479,4 milliárd forintot értek el tavaly, 2014-ben az állomány 302,857 milliárd forintot tett ki. A CIB az olasz Intesa Sanpaolo csoporthoz tartozik.