SG.hu
800 ezernél több ügyfél a UPC hálózatán
A cég 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, 60 000 új háztartást ért el, elindította korlátlan adatforgalmú mobilszolgáltatását, és tovább növelte ingyenes Wi-Fi hotspot-jainak számát.
Anyavállalata, a Liberty Global 2015. évi negyedik negyedéves üzleti jelentését követően a UPC Magyarország is közzétette tavalyi eredményeit. A hálózatfejlesztést és új szolgáltatások bevezetését is magában foglaló 15 milliárd forint értékű új beruházásnak köszönhetően 5 %-os bevételnövekedést könyvelhetett el a cég 2015 végén, előfizetéseinek száma pedig 100 ezerrel gyarapodott. A cég különböző tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek (üzleti szakkifejezéssel: Revenue Generating Unit) száma 2015-ben 100 ezerrel, 1,8 millióra nőtt.
A UPC 27%-os részesedésével tavaly tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális kábeltévé piacon, és mellette korlátlan adatforgalmat kínáló szolgáltatóként belépett a hazai mobilpiacra is. A vállalat tovább bővítette előfizetői számára ingyenesen elérhető Wi-Fi hálózatát, így ahhoz már több mint 400 000 hozzáférési ponton csatlakozhatnak az előfizetők. A UPC a jelentés szerint a 2014-es adatokhoz képest 2015 végén 5%-os bevétel növekedést könyvelhetett el.
Anyavállalata, a Liberty Global 2015. évi negyedik negyedéves üzleti jelentését követően a UPC Magyarország is közzétette tavalyi eredményeit. A hálózatfejlesztést és új szolgáltatások bevezetését is magában foglaló 15 milliárd forint értékű új beruházásnak köszönhetően 5 %-os bevételnövekedést könyvelhetett el a cég 2015 végén, előfizetéseinek száma pedig 100 ezerrel gyarapodott. A cég különböző tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek (üzleti szakkifejezéssel: Revenue Generating Unit) száma 2015-ben 100 ezerrel, 1,8 millióra nőtt.
A UPC 27%-os részesedésével tavaly tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális kábeltévé piacon, és mellette korlátlan adatforgalmat kínáló szolgáltatóként belépett a hazai mobilpiacra is. A vállalat tovább bővítette előfizetői számára ingyenesen elérhető Wi-Fi hálózatát, így ahhoz már több mint 400 000 hozzáférési ponton csatlakozhatnak az előfizetők. A UPC a jelentés szerint a 2014-es adatokhoz képest 2015 végén 5%-os bevétel növekedést könyvelhetett el.