Berta Sándor
Keresett a TAG Heuer okosórája
A vártnál sokkal nagyobb kereslet alaposan meglepte a gyártót, felfuttatják a termelést és további verziók jönnek.
A TAG Heuer november elején mutatta be a Connected nevű modelljét, amely az Intel Atom processzorára és az Android Wear operációs rendszerre épül. A terméken a digitális mutatók és a számok mindig láthatók, még akkor is, amikor energiatakarékos üzemmódban működik. A ház ellenáll a különböző behatásoknak. A Connected ára 1500 dollár (1350 euró, 1400 svájci frank, illetve 1100 angol font) és 2 év garancia vonatkozik rá.
Hatalmas a kereslet az új készülékre, ezért az óragyártó kénytelen volt külön műszakokat is beiktatni. Eddig 100 000 megrendelés érkezett be az új okosórára. A TAG Heuer eddig hetente 1200 darab eszközt gyártott, ezt kell felemelni heti 2000 darabra, hogy teljesíteni tudják a megrendeléseket. Jean-Claude Biver, a TAG Heuer vezérigazgatója és a Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) csoport karóra divíziójának elnöke kijelentette, hogy az okosórát egyelőre nem akarják online is elérhetővé tenni, mert a boltokban leadott rendelések élveznek elsőbbséget. Az internetes értékesítés csak jövő májusban vagy júniusban kezdődhet el.
Biver hangsúlyozta, hogy a nagy siker miatt a vállalat azt tervezi, hogy elkészíti az óra további változatait is. Az arany- vagy a gyémántokkal berakott modell 2016 végén vagy 2017 elején jelenhet meg.
A TAG Heuer november elején mutatta be a Connected nevű modelljét, amely az Intel Atom processzorára és az Android Wear operációs rendszerre épül. A terméken a digitális mutatók és a számok mindig láthatók, még akkor is, amikor energiatakarékos üzemmódban működik. A ház ellenáll a különböző behatásoknak. A Connected ára 1500 dollár (1350 euró, 1400 svájci frank, illetve 1100 angol font) és 2 év garancia vonatkozik rá.
Hatalmas a kereslet az új készülékre, ezért az óragyártó kénytelen volt külön műszakokat is beiktatni. Eddig 100 000 megrendelés érkezett be az új okosórára. A TAG Heuer eddig hetente 1200 darab eszközt gyártott, ezt kell felemelni heti 2000 darabra, hogy teljesíteni tudják a megrendeléseket. Jean-Claude Biver, a TAG Heuer vezérigazgatója és a Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) csoport karóra divíziójának elnöke kijelentette, hogy az okosórát egyelőre nem akarják online is elérhetővé tenni, mert a boltokban leadott rendelések élveznek elsőbbséget. Az internetes értékesítés csak jövő májusban vagy júniusban kezdődhet el.
Biver hangsúlyozta, hogy a nagy siker miatt a vállalat azt tervezi, hogy elkészíti az óra további változatait is. Az arany- vagy a gyémántokkal berakott modell 2016 végén vagy 2017 elején jelenhet meg.