SG.hu
Elégedett az idei év eladásaival a Huawei
A Huawei fogyasztói üzletága 2015-ben is folytatta közép- és felsőkategóriás termékekre fókuszáló stratégiáját, amely keretében idén több prémium kategóriás eszközt mutatott be világszerte, csakúgy, mint 2014-ben.
"A Huawei legsikeresebb termékei közé tartozik például az EISA (European Imaging and Sound Association) által is az idei év legjobb fogyasztói okostelefonjának választott P8, a luxuskategóriás Mate S, továbbá a Google-lel együttműködésben a Nexus 6P" - hangzott el 2015. december 3-án azon a sajtóbeszélgetésen, amelyen a válalat értékelte az idei év eddigi eredményeit. A Huawei 2015-ben megerősítette viselhető eszközökkel kapcsolatos stratégiáját is, az idei Mobile World Congress-en Barcelonában bemutatta a TalkBand B2-t, valamint a vállalat első okosóráját, a klasszikus svájci órák kinézetét idéző, a piaci fogadtatások által a világ leggyönyörűbb okosórájának titulált a Huawei Watch-ot.
"A Huawei okostelefon kiszállításai dinamikusan nőttek az idei év első kilenc hónapjában nemcsak világszinten, hanem Magyarországon is." - mondta el Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. fogyasztói üzletágának új vezetője. - "A vállalat összesen 75,4 millió okostelefont szállított ki globálisan az első három negyedévben, 24,33 millióval többet, mint tavaly ilyenkor. Magyarországon pedig eddig összesen 235 ezer darabot szállítottunk ki eddig, több mint kétszer annyit, mint tavaly ilyenkor. Az idei utolsó negyedévben, a karácsonyi időszak megnövekedett kereslete miatt a kiszállítások dinamikus növekedésére számítunk, hiszen 2015. év végig 100 millió darab okostelefon kiszállítása a cél globális szinten."
"A Huawei piaci részesedése a magyarországi fogyasztói piacon jelentősen nőtt a GfK Piackutató Intézet szerint, mely részben a Honor sikerének is köszönhető." - tette hozzá az üzletág vezetője. 2015 októberében a Huawei és a Honor piacrésze darabszám alapon az okostelefon piacon 8.1% volt.
A vállalat idén először került fel a BrandZ a világ legértékesebb márkáit rangsoroló, 2015. évi "Top 100 Global Brands" listájára ez év májusában, ahol márkaértékét több mint 15 milliárd dollárra értékelték. A Huawei októberben másodszor szerepelt az Interbrand "Legjobb Globális Márkák" (Top 100 Best Global Brand) listáján, ahol 88-ra javította a tavalyi 94. helyezését. A vállalat globális távközlési üzletágának elnöke, Zou Zhilei még egy korábbi sajtóbeszélgetésen elmondta, a cég forgalma várhatóan 61 milliárd dolláros lesz az idén. A Huawei magyarországi sikerei közé tartozik, hogy mire leányvállalata idén 10 éves lett, a magyar lakosság 70 százaléka használja közvetetten vagy közvetlenül kommunikációs, hálózati termékeit.
"A Huawei legsikeresebb termékei közé tartozik például az EISA (European Imaging and Sound Association) által is az idei év legjobb fogyasztói okostelefonjának választott P8, a luxuskategóriás Mate S, továbbá a Google-lel együttműködésben a Nexus 6P" - hangzott el 2015. december 3-án azon a sajtóbeszélgetésen, amelyen a válalat értékelte az idei év eddigi eredményeit. A Huawei 2015-ben megerősítette viselhető eszközökkel kapcsolatos stratégiáját is, az idei Mobile World Congress-en Barcelonában bemutatta a TalkBand B2-t, valamint a vállalat első okosóráját, a klasszikus svájci órák kinézetét idéző, a piaci fogadtatások által a világ leggyönyörűbb okosórájának titulált a Huawei Watch-ot.
"A Huawei okostelefon kiszállításai dinamikusan nőttek az idei év első kilenc hónapjában nemcsak világszinten, hanem Magyarországon is." - mondta el Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. fogyasztói üzletágának új vezetője. - "A vállalat összesen 75,4 millió okostelefont szállított ki globálisan az első három negyedévben, 24,33 millióval többet, mint tavaly ilyenkor. Magyarországon pedig eddig összesen 235 ezer darabot szállítottunk ki eddig, több mint kétszer annyit, mint tavaly ilyenkor. Az idei utolsó negyedévben, a karácsonyi időszak megnövekedett kereslete miatt a kiszállítások dinamikus növekedésére számítunk, hiszen 2015. év végig 100 millió darab okostelefon kiszállítása a cél globális szinten."
"A Huawei piaci részesedése a magyarországi fogyasztói piacon jelentősen nőtt a GfK Piackutató Intézet szerint, mely részben a Honor sikerének is köszönhető." - tette hozzá az üzletág vezetője. 2015 októberében a Huawei és a Honor piacrésze darabszám alapon az okostelefon piacon 8.1% volt.
A vállalat idén először került fel a BrandZ a világ legértékesebb márkáit rangsoroló, 2015. évi "Top 100 Global Brands" listájára ez év májusában, ahol márkaértékét több mint 15 milliárd dollárra értékelték. A Huawei októberben másodszor szerepelt az Interbrand "Legjobb Globális Márkák" (Top 100 Best Global Brand) listáján, ahol 88-ra javította a tavalyi 94. helyezését. A vállalat globális távközlési üzletágának elnöke, Zou Zhilei még egy korábbi sajtóbeszélgetésen elmondta, a cég forgalma várhatóan 61 milliárd dolláros lesz az idén. A Huawei magyarországi sikerei közé tartozik, hogy mire leányvállalata idén 10 éves lett, a magyar lakosság 70 százaléka használja közvetetten vagy közvetlenül kommunikációs, hálózati termékeit.