SG.hu
Az eMAG november 27-én tart nagy akciókat
A tavalyinál is jóval erősebb forgalmat vár az idén novemberi Black Friday-től az eMAG. A vállalat komoly fejlesztésekkel készült az idei akcióra, ahol már több mint 170 ezer termékből válogathatnak majd a vásárlók.
Míg ez Extreme Digital november 20-án tart nagy leárazást, addig az eMag az amerikai dátumot, november 27-et szemelte ki. A cég közleménye szerint a 2014-es akcióénál is jóval nagyobb forgalmat várnak. Tavaly ugyanekkor 95 ezer termék kelt el, és egyetlen nap alatt 1,2 millióan látogattak el az eMAG.hu oldalára, a vásárlók 550 millió forintot spóroltak, miközben 1,7 milliárd forint értékben vásároltak elsősorban játékokat, gyermekfelszerelési cikkeket, mobiltelefonokat és tableteket. Az eMAG ebben az évben több mint 170 ezer termékkel készül az eseményre, ahol esetenként 70 százalékos árengedmény mellett is lehet vásárolni.
Hunyady Lászlónak, az eMAG marketing menedzserének tájékoztatása szerint a vállalat nagyon komoly előkészületeket végzett annak érdekében, hogy az idei Black Friday még eredményesebb legyen: így például az elmúlt 9 hónapban kétmillió eurót fektetett az IT-infrastruktúra fejlesztésébe, megduplázta az ügyfélszolgálat létszámát, és csak erre az eseményre egy 25 ezer négyzetméteres raktárral készül.
A vállalatnál arra számítanak, hogy a komoly keresletbővülés mellett növekszik a mobil applikációkról indított termékkeresések, illetve megrendelések száma. Az okostelefonok és táblagépek elterjedésének köszönhetően a tavalyi Black Friday napján 350 ezer látogatás valamilyen mobil eszközön keresztül történt az eMAG oldalára, és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett.
Ami az egyes termékkategóriákat illeti, háztartási kisgépekből és mobiltelefonokból - tabletekkel együtt - 12-12 ezer darabot értékesítettek a portálon keresztül, könyvekből 8 500 példány, játékokból és babafelszerelési cikkekből pedig 15 ezer tétel fogyott. A toplista az idei eseményen is hasonló lehet: az eMAG novemberi adatai szerint ebben a hónapban a mobiltelefonok, a háztartási kisgépek, a fehéráruk és a játékok iránt érdeklődtek a legtöbben.
Míg ez Extreme Digital november 20-án tart nagy leárazást, addig az eMag az amerikai dátumot, november 27-et szemelte ki. A cég közleménye szerint a 2014-es akcióénál is jóval nagyobb forgalmat várnak. Tavaly ugyanekkor 95 ezer termék kelt el, és egyetlen nap alatt 1,2 millióan látogattak el az eMAG.hu oldalára, a vásárlók 550 millió forintot spóroltak, miközben 1,7 milliárd forint értékben vásároltak elsősorban játékokat, gyermekfelszerelési cikkeket, mobiltelefonokat és tableteket. Az eMAG ebben az évben több mint 170 ezer termékkel készül az eseményre, ahol esetenként 70 százalékos árengedmény mellett is lehet vásárolni.
Hunyady Lászlónak, az eMAG marketing menedzserének tájékoztatása szerint a vállalat nagyon komoly előkészületeket végzett annak érdekében, hogy az idei Black Friday még eredményesebb legyen: így például az elmúlt 9 hónapban kétmillió eurót fektetett az IT-infrastruktúra fejlesztésébe, megduplázta az ügyfélszolgálat létszámát, és csak erre az eseményre egy 25 ezer négyzetméteres raktárral készül.
A vállalatnál arra számítanak, hogy a komoly keresletbővülés mellett növekszik a mobil applikációkról indított termékkeresések, illetve megrendelések száma. Az okostelefonok és táblagépek elterjedésének köszönhetően a tavalyi Black Friday napján 350 ezer látogatás valamilyen mobil eszközön keresztül történt az eMAG oldalára, és a vásárlások 11 százaléka is innen érkezett.
Ami az egyes termékkategóriákat illeti, háztartási kisgépekből és mobiltelefonokból - tabletekkel együtt - 12-12 ezer darabot értékesítettek a portálon keresztül, könyvekből 8 500 példány, játékokból és babafelszerelési cikkekből pedig 15 ezer tétel fogyott. A toplista az idei eseményen is hasonló lehet: az eMAG novemberi adatai szerint ebben a hónapban a mobiltelefonok, a háztartási kisgépek, a fehéráruk és a játékok iránt érdeklődtek a legtöbben.