MTI
Rekordmennyiségű légkondicionálót adtak el augusztusban
Az utolsó nyári hónap elején jelentősen megnőtt az eladott tévékészülékek száma, míg a klímaberendezések eladása valóságos repülőrajtot vett - tájékoztatott az eMAG.
Az idei augusztus sokak számára indult tévévásárlással. Az online áruház 45 százalékos forgalomnövekedésről számolt be a hónap első 10 napjának adatai alapján az előző hónap első 10 napjához képest. Az emelkedés az eMAG szakemberei a kazanyi vizes világbajnokság iránti felfokozott érdeklődésre vezethető vissza, ugyanis a nyári időszakban, olimpiák, labdarúgó kontinens- vagy világbajnokságok idején hagyományosan nő a televíziókészülékek iránti kereslet. 2014-ben a riói labdarúgó világbajnokság dobta meg az eladásokat; a megnövekedett forgalom tavaly leginkább májusban és júniusban volt kimutatható.
A tévékészülékek közül két koreai gyártó, a Samsung és LG 80 cm képátlójú Full HD-modelljei a legnépszerűbbek, utánuk a legtöbben 100-101 cm-es full HD televíziókat választottak. Ennél is jóval nagyobb - bő nyolcszoros - növekedés volt tapasztalható a klímaberendezések szegmensében. "Az elhúzódó hőhullám olyanoknak is elérte az ingerküszöbét, akik eddig idegenkedtek a légkondicionálástól vagy halogatták a berendezés megvásárlását" - mondta Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere. A 817 százalékos forgalomemelkedésből leginkább a 26-35 négyzetméteres helyiségek hűtésére alkalmas 9000 és 12 000 BTU közötti modellek részesültek.
A klímavásárlók kedvencei a Vortex, a Samsung, a Star-Light és a Whirlpool voltak. "Az előző hónap hasonló időszakával való különbséget jórészt az indokolja, hogy augusztus elejére elhúzódó kánikula határozta meg az időjárást" - tette hozzá Szabó Tünde.
Az idei augusztus sokak számára indult tévévásárlással. Az online áruház 45 százalékos forgalomnövekedésről számolt be a hónap első 10 napjának adatai alapján az előző hónap első 10 napjához képest. Az emelkedés az eMAG szakemberei a kazanyi vizes világbajnokság iránti felfokozott érdeklődésre vezethető vissza, ugyanis a nyári időszakban, olimpiák, labdarúgó kontinens- vagy világbajnokságok idején hagyományosan nő a televíziókészülékek iránti kereslet. 2014-ben a riói labdarúgó világbajnokság dobta meg az eladásokat; a megnövekedett forgalom tavaly leginkább májusban és júniusban volt kimutatható.
A tévékészülékek közül két koreai gyártó, a Samsung és LG 80 cm képátlójú Full HD-modelljei a legnépszerűbbek, utánuk a legtöbben 100-101 cm-es full HD televíziókat választottak. Ennél is jóval nagyobb - bő nyolcszoros - növekedés volt tapasztalható a klímaberendezések szegmensében. "Az elhúzódó hőhullám olyanoknak is elérte az ingerküszöbét, akik eddig idegenkedtek a légkondicionálástól vagy halogatták a berendezés megvásárlását" - mondta Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere. A 817 százalékos forgalomemelkedésből leginkább a 26-35 négyzetméteres helyiségek hűtésére alkalmas 9000 és 12 000 BTU közötti modellek részesültek.
A klímavásárlók kedvencei a Vortex, a Samsung, a Star-Light és a Whirlpool voltak. "Az előző hónap hasonló időszakával való különbséget jórészt az indokolja, hogy augusztus elejére elhúzódó kánikula határozta meg az időjárást" - tette hozzá Szabó Tünde.