SG.hu

Megduplázta e-kereskedelmi forgalmát a Prímagáz

Egy év alatt megduplázta forgalmát a PrimaNet.hu online szakáruház. A látogatók ötöde mobilról keres a termékek között.

A Prímagáz 2014 januárjában indította el webáruházát, azóta a látogatók száma 150 százalékkal, az értékesítés volumene 300 százalékkal nőtt. A nyári hónapokban is népszerűek a PB-gázzal működő készülékek, kiegészítők, ilyenkor jellemző, hogy a sütő, főzőkészülékek, grillek forgalma is erősödik. Miután a vásárlók 60 százaléka férfi, a barkácsolási, kertészeti szerszámok, eszközök is az eladási lista felső régiójában helyezkednek el.

A látogatottsági adatok szerint legtöbben a főzés (11%), a műhely (6,5%), a grill (5%), az otthon-ház (4%) és a kert (4%) fő kategóriákat keresik. A statisztikák szerint a látogatók között 60 százalék a férfiak aránya, a vásárlók 80 százaléka a 25-54 éves korosztályból kerül ki. A PrimaNet-et a látogatók ötöde mobileszközről keresi fel, ami jelzi; a webáruházak üzemeltetőinek oda kell figyelniük, hogy mobilról is tökéletesen használható, kényelmes legyen a felületük. A nyári szezonban is élénk az érdeklődés a nyomásszabályzók, szettek, a tömítések, gázrezsók, targonca felszerelések iránt. Szezonálisan erősödik ilyenkor a főző- és sütőkészülékek, grillek, valamint a túrázáshoz szükséges cikkek, kemping gázpalackok eladása.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!