Berta Sándor
Virtuális asszisztens készül a Facebook Messengerhez
Gépi válasz mellett valódi emberek is szerepet játszanak majd a folyamatban. Valószínűleg fizetős lesz.
A The Information értesülései alapján a virtuális személyi asszisztens belső kódneve Moneypenny és különböző funkciókkal láthatja el a Facebook Messengert. Az IT-lap több, a terveket ismerő bennfentes személyre hivatkozva hozta nyilvánosságra az információt. A program egyelőre korai fejlesztési szakaszban van.
A Moneypenny abban fog leginkább különbözni más hasonló asszisztensektől, mint például a Siri, a Google Now vagy a Cortana, hogy nem kizárólag algoritmusok segítségével tud majd választ adni a felmerülő kérdésekre, hanem azokat továbbítani is fogja valódi személyeknek. A folyamat során a program a termékekkel és a szolgáltatásokkal kapcsolatos információkra összpontosít majd, de később további területeket is lefedhet. Mindez azt jelenti, hogy a Moneypenny nem a Siri vagy a Cortana kihívója lesz, sokkal inkább az olyan bevásárlást segítő szolgáltatásoké, mint a Magic, az Operator vagy a GoButler. Az utóbbi például azt ígéri, hogy a nap 24 órájában válaszolnak az SMS-ben beérkező kérdésekre a különlegesen képzett munkatársai. A támogatott ajánlatok között vannak éttermi helyfoglalások, utazási előjegyzések és ételrendelések.
A The Information szerint egyelőre még nem lehet tudni, hogy a Moneypenny mikortól lesz elérhető és az sincs tisztázva, hogy milyen funkciókkal érkezik majd a virtuális személyi asszisztens. A munkatársak alkalmazása miatt a szolgáltatás fizetős is lehet, míg a másik lehetséges forgatókönyv, hogy ingyenes lesz, s a kooperáló platformüzemeltetők és a termékgyártók támogatásainak segítségével finanszírozzák majd.
A The Information értesülései alapján a virtuális személyi asszisztens belső kódneve Moneypenny és különböző funkciókkal láthatja el a Facebook Messengert. Az IT-lap több, a terveket ismerő bennfentes személyre hivatkozva hozta nyilvánosságra az információt. A program egyelőre korai fejlesztési szakaszban van.
A Moneypenny abban fog leginkább különbözni más hasonló asszisztensektől, mint például a Siri, a Google Now vagy a Cortana, hogy nem kizárólag algoritmusok segítségével tud majd választ adni a felmerülő kérdésekre, hanem azokat továbbítani is fogja valódi személyeknek. A folyamat során a program a termékekkel és a szolgáltatásokkal kapcsolatos információkra összpontosít majd, de később további területeket is lefedhet. Mindez azt jelenti, hogy a Moneypenny nem a Siri vagy a Cortana kihívója lesz, sokkal inkább az olyan bevásárlást segítő szolgáltatásoké, mint a Magic, az Operator vagy a GoButler. Az utóbbi például azt ígéri, hogy a nap 24 órájában válaszolnak az SMS-ben beérkező kérdésekre a különlegesen képzett munkatársai. A támogatott ajánlatok között vannak éttermi helyfoglalások, utazási előjegyzések és ételrendelések.
A The Information szerint egyelőre még nem lehet tudni, hogy a Moneypenny mikortól lesz elérhető és az sincs tisztázva, hogy milyen funkciókkal érkezik majd a virtuális személyi asszisztens. A munkatársak alkalmazása miatt a szolgáltatás fizetős is lehet, míg a másik lehetséges forgatókönyv, hogy ingyenes lesz, s a kooperáló platformüzemeltetők és a termékgyártók támogatásainak segítségével finanszírozzák majd.