Berta Sándor
Nem a luxusórákkal akar versenyezni az Apple
Az Apple főtervezője szerint a mechanikus órákat nem lehet, és nem is céljuk kiváltani.
Jony Ive a Conde Nast International Luxury Conference nevű rendezvényen fejtette ki a véleményét az Apple Watch kapcsán, és az egyik kollégáját, Marc Newsont is meginterjúvolta Suzy Menkes divatszerkesztő. A teljes interjú most vált elérhetővé a legnépszerűbb videomegosztó platformon. Ive elmondta, hogy az iPhone készülékkel ellentétben, amelyet azért alkottak meg, mert elégedetlenek voltak a meglévő okostelefonokkal, az órákat nem akarják jobbá tenni. Kiemelte, hogy nem az a céljuk, hogy a luxustermékekkel konkuráljanak, annak ellenére, hogy az Apple Watch Edition akár 18 000 euróba is kerülhet.
Ive hozzátette, hogy ő és Marc is évek óta gyűjtenek mechanikus órákat és azokat nem is lehet kiváltani. Nem hiszi, hogy ezeket a csodálatos szerkezeteket össze lehetne hasonlítani egy olyan termékkel, mint az Apple Watch, amely átfogó funkciókat és képességeket kínál, és amik száma ráadásul a jövőben nőni fog. Ők csak felismerték, hogy a csukló egy kiváló hely lehet a technika számára.
A menedzser hangsúlyozta, hogy egyáltalán nem akartak a luxustermékek piacán megjelenni. Az elképzelésük ugyanaz maradt, vagyis fogni egy figyelemre méltó technikát és azt egyre inkább személyre szabni. Az Apple Watch számos célra, akár egészségügyi dolgokra vagy a majdnem megszakítás nélküli kommunikációhoz is hasznos lehet. Phil Libin, az Evernote vezetője azt nyilatkozta, hogy biztos abban, hogy az Apple Watch lesz az első olyan okosóra, amely tömegesen elterjedhet.
Jony Ive a Conde Nast International Luxury Conference nevű rendezvényen fejtette ki a véleményét az Apple Watch kapcsán, és az egyik kollégáját, Marc Newsont is meginterjúvolta Suzy Menkes divatszerkesztő. A teljes interjú most vált elérhetővé a legnépszerűbb videomegosztó platformon. Ive elmondta, hogy az iPhone készülékkel ellentétben, amelyet azért alkottak meg, mert elégedetlenek voltak a meglévő okostelefonokkal, az órákat nem akarják jobbá tenni. Kiemelte, hogy nem az a céljuk, hogy a luxustermékekkel konkuráljanak, annak ellenére, hogy az Apple Watch Edition akár 18 000 euróba is kerülhet.
Ive hozzátette, hogy ő és Marc is évek óta gyűjtenek mechanikus órákat és azokat nem is lehet kiváltani. Nem hiszi, hogy ezeket a csodálatos szerkezeteket össze lehetne hasonlítani egy olyan termékkel, mint az Apple Watch, amely átfogó funkciókat és képességeket kínál, és amik száma ráadásul a jövőben nőni fog. Ők csak felismerték, hogy a csukló egy kiváló hely lehet a technika számára.
A menedzser hangsúlyozta, hogy egyáltalán nem akartak a luxustermékek piacán megjelenni. Az elképzelésük ugyanaz maradt, vagyis fogni egy figyelemre méltó technikát és azt egyre inkább személyre szabni. Az Apple Watch számos célra, akár egészségügyi dolgokra vagy a majdnem megszakítás nélküli kommunikációhoz is hasznos lehet. Phil Libin, az Evernote vezetője azt nyilatkozta, hogy biztos abban, hogy az Apple Watch lesz az első olyan okosóra, amely tömegesen elterjedhet.