Gyurkity Péter
A csúcskategóriára koncentrál a Huawei
A gyártó egyszerűsít, de a prémium kategóriás megoldások még nagyobb hányadot tesznek majd ki.
A Huawei még január második felében számolt be üzleti eredményéről, amely több területen is előrelépést mutatott az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A cég eddig is a közép- és a felsőkategóriás termékekre koncentrált, ez az elhangzott kijelentések szerint meg is hozta eredményét, de a kutatás-fejlesztés és a marketing terén is előre tudtak lépni, ami szintén hozzájárult a javuló eladási mutatókhoz.
Most távol-keleti források adtak hírt arról, hogy idén a Huawei egyszerűsíteni szeretné saját terméklistáját, amely azonban még egyértelműbben a csúcskategóriára összpontosítana, dacára annak, hogy a számukra hazai riválisok a legtöbb esetben olcsó termékeikkel jelentenek veszélyt a többiekre, hiszen elsősorban ezek révén tudnak újabb pozíciókat kiépíteni és a meglévőket megerősíteni. A Huawei mindenesetre bízik abban, hogy sikerül megismételniük az Ascend Mate 7 és a többi hasonló okostelefon kedvező fogadtatását, erre alapozva pedig immár a teljes éves mennyiség 30 százalékát a csúcskategóriába tartozó megoldások tennék ki.
Erre persze saját beszállítóik is készülnek, így a tőlük érkező értesülések egyes esetekben megerősíthetik, illetve cáfolhatják a Huawei háza tájáról szállingózó híreket. A Japan Display például nagyobb rendelésekre számít a kínai gyártó részéről, különösen mivel ez utóbbi most, még az év elején szeretne újabb változatokat bemutatni. A szintén kínai Tianma Microelectronics a Full HD felbontást támogató panelekből szállítana még többet, ebben segíteni fog a gyártói kapacitás felfuttatása és saját áraik csökkenése, így a raktárkészletekkel sem lesz gond, elegendő mennyiség áll majd rendelkezésre az első negyedév folyamán.
Az, hogy a Huawei mennyiben tudja megerősíteni pozícióit a rohamosan erősödő hazai riválisokkal szemben, az csak az év közepe felé derül majd ki.
A Huawei még január második felében számolt be üzleti eredményéről, amely több területen is előrelépést mutatott az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A cég eddig is a közép- és a felsőkategóriás termékekre koncentrált, ez az elhangzott kijelentések szerint meg is hozta eredményét, de a kutatás-fejlesztés és a marketing terén is előre tudtak lépni, ami szintén hozzájárult a javuló eladási mutatókhoz.
Most távol-keleti források adtak hírt arról, hogy idén a Huawei egyszerűsíteni szeretné saját terméklistáját, amely azonban még egyértelműbben a csúcskategóriára összpontosítana, dacára annak, hogy a számukra hazai riválisok a legtöbb esetben olcsó termékeikkel jelentenek veszélyt a többiekre, hiszen elsősorban ezek révén tudnak újabb pozíciókat kiépíteni és a meglévőket megerősíteni. A Huawei mindenesetre bízik abban, hogy sikerül megismételniük az Ascend Mate 7 és a többi hasonló okostelefon kedvező fogadtatását, erre alapozva pedig immár a teljes éves mennyiség 30 százalékát a csúcskategóriába tartozó megoldások tennék ki.
Erre persze saját beszállítóik is készülnek, így a tőlük érkező értesülések egyes esetekben megerősíthetik, illetve cáfolhatják a Huawei háza tájáról szállingózó híreket. A Japan Display például nagyobb rendelésekre számít a kínai gyártó részéről, különösen mivel ez utóbbi most, még az év elején szeretne újabb változatokat bemutatni. A szintén kínai Tianma Microelectronics a Full HD felbontást támogató panelekből szállítana még többet, ebben segíteni fog a gyártói kapacitás felfuttatása és saját áraik csökkenése, így a raktárkészletekkel sem lesz gond, elegendő mennyiség áll majd rendelkezésre az első negyedév folyamán.
Az, hogy a Huawei mennyiben tudja megerősíteni pozícióit a rohamosan erősödő hazai riválisokkal szemben, az csak az év közepe felé derül majd ki.