SG.hu
Első születésnapját ünnepli az eMAG Magyarországon
Egy éve van jelen Magyarországon az eMAG, és ez idő alatt az oldal máris megsokszorozta látogatottságát, amivel a hazai e-kereskedelmi piac egyik meghatározó szereplőjévé vált.
Közép-Kelet-Európa legnagyobb online kereskedője folyamatosan bővíti termékportfólióját: a kezdetben műszaki termékeket forgalmazó webáruház kínálatába a közelmúltban a könyvek és a háztartási nagygépek is bekerültek, az eMAG november 28-i Black Friday akciója pedig egy nap alatt 1,7 milliárd forintos forgalmat hozott. Az eMAG.hu látogatottsága a 2014-es évben folyamatosan növekedett, és a novemberi hónapban érte el a legmagasabb értéket, a több mint három és félmilliós látogatásszámot. Ugyanebben a hónapban már az érdeklődők negyede érkezett mobileszközről, amely a forgalom több mint 24 százalékát jelentette.
Az oldal indulásakor körülbelül hatezer termék volt az eMAG magyarországi raktárában, idén júniusban már átlépte a 20 ezret, jelenleg pedig már ennek több mint tízszerese, vagyis 70 ezer fölött van az árucikkek száma. A kiugró novemberi értékhez nagymértékben hozzájárult az eMAG által meghirdetett Black Friday akció, ami november 28-án rekord forgalmat hozott: mindössze egy nap alatt összesen 1,7 milliárd forint értékben vásároltak a magyar fogyasztók élve az online kereskedő akciós kínálatával.
Februárban a házi kedvenceknek kínált eledelek és kiegészítők, márciusban szépségápolási termékek, májusban babafelszerelések, októberben könyvek, novemberben pedig már háztartási nagygépek és autófelszerelési cikkek is megtalálhatók voltak az ajánlatok között. Az eladási mennyiségeket tekintve az elmúlt 12 hónap alatt a legnépszerűbb termékek a mobiltelefonok voltak, a vásárlások értékét tekintve viszont a külső merevlemezek, a laptopok, a fényképezőgépek, a tabletek, valamint a televíziók.
Érdekesség, hogy az online kereskedő elmúlt évi statisztikája alapján a legnépszerűbb keresőszavak az Xbox, a Samsung, a tablet, a Sony, a Nokia valamint az LG voltak, és csupán egyetlen keresőszó fért bele a top 25 keresési listába, amely nem műszaki cikk: a Lego. Bár hazánkban jelenleg még az urak vannak túlsúlyban, az eMAG statisztikái szerint a megrendelések valamivel több, mint egyharmadát, 34 százalékát a hölgyek kezdeményezték oldalukon. Ám míg a férfi vásárlók esetében a tíz leggyakrabban vásárolt termék között kilenc IT illetve műszaki termék, addig a nők esetében csupán hat tartozik ebbe a kategóriába.
A hazai települések versenyében pedig nem meglepő módon Budapest vezet az összes vásárlás 31 százalékával. De a vidéki nagyvárosokból is egyre több megrendelést regisztrálnak: itt egyértelműen Székesfehérvár, Nyíregyháza, Pécs, Debrecen és Szeged vezeti a listát.
Közép-Kelet-Európa legnagyobb online kereskedője folyamatosan bővíti termékportfólióját: a kezdetben műszaki termékeket forgalmazó webáruház kínálatába a közelmúltban a könyvek és a háztartási nagygépek is bekerültek, az eMAG november 28-i Black Friday akciója pedig egy nap alatt 1,7 milliárd forintos forgalmat hozott. Az eMAG.hu látogatottsága a 2014-es évben folyamatosan növekedett, és a novemberi hónapban érte el a legmagasabb értéket, a több mint három és félmilliós látogatásszámot. Ugyanebben a hónapban már az érdeklődők negyede érkezett mobileszközről, amely a forgalom több mint 24 százalékát jelentette.
Az oldal indulásakor körülbelül hatezer termék volt az eMAG magyarországi raktárában, idén júniusban már átlépte a 20 ezret, jelenleg pedig már ennek több mint tízszerese, vagyis 70 ezer fölött van az árucikkek száma. A kiugró novemberi értékhez nagymértékben hozzájárult az eMAG által meghirdetett Black Friday akció, ami november 28-án rekord forgalmat hozott: mindössze egy nap alatt összesen 1,7 milliárd forint értékben vásároltak a magyar fogyasztók élve az online kereskedő akciós kínálatával.
Februárban a házi kedvenceknek kínált eledelek és kiegészítők, márciusban szépségápolási termékek, májusban babafelszerelések, októberben könyvek, novemberben pedig már háztartási nagygépek és autófelszerelési cikkek is megtalálhatók voltak az ajánlatok között. Az eladási mennyiségeket tekintve az elmúlt 12 hónap alatt a legnépszerűbb termékek a mobiltelefonok voltak, a vásárlások értékét tekintve viszont a külső merevlemezek, a laptopok, a fényképezőgépek, a tabletek, valamint a televíziók.
Érdekesség, hogy az online kereskedő elmúlt évi statisztikája alapján a legnépszerűbb keresőszavak az Xbox, a Samsung, a tablet, a Sony, a Nokia valamint az LG voltak, és csupán egyetlen keresőszó fért bele a top 25 keresési listába, amely nem műszaki cikk: a Lego. Bár hazánkban jelenleg még az urak vannak túlsúlyban, az eMAG statisztikái szerint a megrendelések valamivel több, mint egyharmadát, 34 százalékát a hölgyek kezdeményezték oldalukon. Ám míg a férfi vásárlók esetében a tíz leggyakrabban vásárolt termék között kilenc IT illetve műszaki termék, addig a nők esetében csupán hat tartozik ebbe a kategóriába.
A hazai települések versenyében pedig nem meglepő módon Budapest vezet az összes vásárlás 31 százalékával. De a vidéki nagyvárosokból is egyre több megrendelést regisztrálnak: itt egyértelműen Székesfehérvár, Nyíregyháza, Pécs, Debrecen és Szeged vezeti a listát.