SG.hu

Jól fogytak a Huawei mobiljai

A Huawei idei harmadik negyedéves üzleti eredménye szerint jelentős növekedés volt a közép- és felsőkategóriás okostelefonok értékesítésének terén.

Az említett negyedévben a társaság összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Az elmúlt három évben a cég az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, valamint kiterjesztette értékesítési stratégiáját a fuvarozóktól az online értékesítési csatornákra és a nyitott piacokra is. Ennek eredményeként a Huawei zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak.

2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot, az okostelefon így mára világszerte több mint 110 országban és piacon elérhető. Emellett a 2014. szeptember 4-én bemutatott Ascend Mate7-ből a készülék piacra dobásának első napján elkelt Kínában a több mint ezer kiskereskedelmi üzletben az egész készlet. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot, és az okostelefon mára több mint 120 országban kapható Európában, a Közel-Keleten és Afrikában, illetve Latin-Amerikában.

„Az ebben a negyedévben elért eredményeink jól mutatják a stratégiánk sikerét, amivel arra törekszünk, hogy a legjobb prémium készülékeket a világon még több emberhez juttathassuk el.” – nyilatkozta Shao Yan, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke. „Az Ascend Mate7 és a P7 termelési kapacitásai folyamatosan növekszenek, és 2014 negyedik negyedévében a közép- és felsőkategóriás készülékeink szállításának további növekedésére számítunk.”

A 4G LTE technológia globális keresletének növekedését kihasználva az Ascend P7, Ascend G6 vagy a G750 értékesítése tovább emelkedett, így az idei harmadik negyedévben elérve az összes szállítás 34 százalékát. A társaság vezető sportszervezetekkel vállalt szponzorációs tevékenységeket, megújította együttműködését az Atlético de Madrid futballklubbal, illetve kooperációt kezdeményezett a törökországi Galatasaray SK futballcsapatával. 2014 októberében a Huawei Fogyasztói Üzletága 94. helyezést ért el az Interbrand „Legjobb Globális Márkák” jelentésében, a cég lett az első kínai vállalat, ami felkerült erre a listára. A Huawei márkaértékét 4,3 milliárd dollárra értékelték, és további növekedésre számítanak a globális befolyásának növekedésével.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!