Berta Sándor

Reklámok fognak megjelenni a Snapchaton

Új szintre kerülhet a digitális képek továbbításával foglalkozó amerikai társaság.

A Snapchat hamarosan stratégiát válthat és teljesen megnyithatja a rendszerét a hirdetések előtt - ez derült ki a Vanity Fair rendezvényén, ahol Evan Spiegel, a vállalat alapító-vezérigazgatója beszélt legújabb terveikről. A cégnek a közeljövőben mindenképpen bevételeket kell generálnia, ehhez pedig az egyik lehetőség a reklámfelületek értékesítése. A különböző tartalmakhoz véletlenszerűen kerülnek majd a hirdetések és egyelőre lemondanak a személyre szabott ajánlatokról. Ez az első lépés annak irányába, hogy bebizonyítsák: a platform - a korábbi hírnek megfelelően - valóban 10 milliárd dollárt ér.

Spiegel elmondta, hogy a reklámok nem igazán lesznek zavaróak, nagyon sok időt fektettek abba, hogy elérjék ezt. Végül úgy döntöttek, hogy nem feltűnő és nem is személyre szabott ajánlatokat fognak kínálni. Mindez úgy néz ki, hogy a Snapchat Stories területen belül a videók és a fotók között jelentetik majd meg a kis hirdetési blokkokat. Más módosításokat nem terveznek.

A Snapchat különlegessége, hogy a továbbított digitális képek vagy a videók a címzett okostelefonjáról és a vállalat szervereiről is mindössze 10 másodperc után automatikusan törlődnek. A vállalkozásnak eddig nem volt bevétele, de lassan az már nem lesz elegendő, hogy sokan használják, hanem fel kell mutatnia komoly bevételeket is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • LaliK #2
    "Snapchaton".. látom hiába, mentem el 2 éve, itt semmi sem változott :D
  • kisfacko #1
    "Sznepcseton"? :)