Gyurkity Péter
Továbbra is az Apple a legnépszerűbb márka
Ez azonban az adathalászok között is kiszemelt célponttá teszi a céget, amely új táblákkal készül.
Az Interbrand a napokban tette közzé a 100 legnépszerűbb márka globális listáját, amelyen továbbra is az Apple foglalja el az elsőnek járó helyet. Mi több, az almás cég egyetlen év alatt 21 százalékkal tudta növelni saját értékét, ezzel immár elérik a 119 milliárd dolláros szintet, ami csaknem duplája az ötödik helyen álló Microsoft 61 milliárd dolláros adatának.
A második helyen az internetes óriás Google áll, amely az előző évhez képest 15 százalékkal javított, és a maga 107 milliárdos súlyával nincs messze lemaradva a listavezetőtől. A Coca Cola 81,5 milliárddal ezúttal csak a harmadik helyre volt jó, míg az IBM már visszaesést és a negyediknek kijáró helyet volt kénytelen elkönyvelni. A lista további részein számos jól ismert nevet látunk, itt különösen szembetűnő a Facebook előrenyomulása, hiszen a tavalyi 52-ikről ugrottak elő a 29-ik helyre, 86 százalékkal növelve saját értéküket. Az Amazon, a Samsung és az eBay szintén javítottak, míg az Intel rontott tavalyi adatán.
Az Apple első helye az adathalászok területén is egyértelmű, legalábbis az Anti-Phishing Work Group (APWG) legutóbbi jelentése szerint. 2014 első felében az összes ilyen jellegű támadás 17,7 százaléka irányult a vállalat ellen, ami különösen azon iPhone-tulajdonosok számára volt fájó, akiket kizártak saját telefonjukról és váltságdíjat követeltek tőlük a szoftveres zár feloldása érdekében. Az elmúlt hetekben nagy visszhangot kapott fotó-kiszivárogtatások is valószínűleg az érintett hírességek Apple ID-jének feltörésével, eltulajdonításával függnek össze, de itt bőven kijutott az egyéb ismert márkáknak is, akik többszintű védelemmel fokozhatják biztonsági szintjüket.
Az Apple egyébként a maga részéről az új tábla PC-k bemutatására készül, ezek külső források szerint néhány napon belül az eddiginél nagyobb felbontással, valamint ujjlenyomat-olvasóval jelenhetnek meg.
Az Interbrand a napokban tette közzé a 100 legnépszerűbb márka globális listáját, amelyen továbbra is az Apple foglalja el az elsőnek járó helyet. Mi több, az almás cég egyetlen év alatt 21 százalékkal tudta növelni saját értékét, ezzel immár elérik a 119 milliárd dolláros szintet, ami csaknem duplája az ötödik helyen álló Microsoft 61 milliárd dolláros adatának.
A második helyen az internetes óriás Google áll, amely az előző évhez képest 15 százalékkal javított, és a maga 107 milliárdos súlyával nincs messze lemaradva a listavezetőtől. A Coca Cola 81,5 milliárddal ezúttal csak a harmadik helyre volt jó, míg az IBM már visszaesést és a negyediknek kijáró helyet volt kénytelen elkönyvelni. A lista további részein számos jól ismert nevet látunk, itt különösen szembetűnő a Facebook előrenyomulása, hiszen a tavalyi 52-ikről ugrottak elő a 29-ik helyre, 86 százalékkal növelve saját értéküket. Az Amazon, a Samsung és az eBay szintén javítottak, míg az Intel rontott tavalyi adatán.
Az Apple első helye az adathalászok területén is egyértelmű, legalábbis az Anti-Phishing Work Group (APWG) legutóbbi jelentése szerint. 2014 első felében az összes ilyen jellegű támadás 17,7 százaléka irányult a vállalat ellen, ami különösen azon iPhone-tulajdonosok számára volt fájó, akiket kizártak saját telefonjukról és váltságdíjat követeltek tőlük a szoftveres zár feloldása érdekében. Az elmúlt hetekben nagy visszhangot kapott fotó-kiszivárogtatások is valószínűleg az érintett hírességek Apple ID-jének feltörésével, eltulajdonításával függnek össze, de itt bőven kijutott az egyéb ismert márkáknak is, akik többszintű védelemmel fokozhatják biztonsági szintjüket.
Az Apple egyébként a maga részéről az új tábla PC-k bemutatására készül, ezek külső források szerint néhány napon belül az eddiginél nagyobb felbontással, valamint ujjlenyomat-olvasóval jelenhetnek meg.