SG.hu
Leginkább kütyüt szeretnénk karácsonyra
A Microsoft karácsonyi kutatása megállapította, hogy idén a legtöbben valamilyen technikai kütyüt − például laptopot, táblagépet, játékkonzolt, táblagépek méretével vetekedő, óriási okostelefont vagy átalakítható notebookot − szeretnének a fa alá, annak ellenére, hogy szeretteiknek ezek kiválasztása jár általában a legtöbb stresszel.
A Microsoft 7,500 európait kérdezett meg kutatása keretében. Az összes válaszadó 78, míg a magyarok 70%-a állította azt, hogy valamilyen technikai kütyü szerepel a karácsonyi kívánságlistáján, ugyanakkor az is kiderült, hogy a válaszadók pont ezeknek a kiválasztását tartják a legstresszesebbnek a sokféle szempont és a nagy választék miatt. A felmérés felfedte azt is, miért tartják sokan olyan bonyolultnak a kütyüvásárlást. A magyar válaszadók fele (51%) szerint ez a leginkább időrabló tevékenység, harmaduk (35%) nem ért eléggé ahhoz, hogy különbséget tegyen a funkciók és az elérhető lehetőségek között. Szerencsére a segítség kéznél van: a hazai válaszadók fele (51%) elsősorban az internetes teszteket bújja tanácsért és támogatásért, harmaduk (36%) "techőrült" barátaihoz fordul, míg minden negyedik (26%) a bolti eladók szakértelmére épít.
Habár a férfiak és a nők egyaránt vágynak kütyükre, sokkal több férfi (54%) van tisztában azzal, hogy pontosan mit, milyen típust szeretne, mint a nők (31%). Hasonló különbség figyelhető meg azok között is, akik nem tudják még konkretizálni, hogy milyen eszközre vágynak: a férfiak fele (53%) saját maga kutatja ezt ki internetes tesztek alapján, míg az erősebb szociális képességekkel megáldott nők leggyakrabban inkább a szakértő bolti eladókhoz fordulnak (36%).
"A Windows 8.1 megjelenésével számos új, korábban ismeretlen formájú, színű és funkcionalitású eszköz jelent meg a piacon a különleges táblagépektől a stílusos egybegépeken át a merész formavilágú átalakítható notebookokig, színes okostelefonokig. Közülük mindenki megtalálhatja a pénztárcájának és ízlésének leginkább megfelelőt" − mondta Bábel Gabriella, a Microsoft Magyarország lakossági üzletágának vezetője. A kutatás, amely 1301 honfitársunk véleményét tartalmazza, összesen 7500 fő megkérdezésével zajlott az alábbi országokban: Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Csehország, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Magyarország, Norvégia, Olaszország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország és Ukrajna.
A Microsoft 7,500 európait kérdezett meg kutatása keretében. Az összes válaszadó 78, míg a magyarok 70%-a állította azt, hogy valamilyen technikai kütyü szerepel a karácsonyi kívánságlistáján, ugyanakkor az is kiderült, hogy a válaszadók pont ezeknek a kiválasztását tartják a legstresszesebbnek a sokféle szempont és a nagy választék miatt. A felmérés felfedte azt is, miért tartják sokan olyan bonyolultnak a kütyüvásárlást. A magyar válaszadók fele (51%) szerint ez a leginkább időrabló tevékenység, harmaduk (35%) nem ért eléggé ahhoz, hogy különbséget tegyen a funkciók és az elérhető lehetőségek között. Szerencsére a segítség kéznél van: a hazai válaszadók fele (51%) elsősorban az internetes teszteket bújja tanácsért és támogatásért, harmaduk (36%) "techőrült" barátaihoz fordul, míg minden negyedik (26%) a bolti eladók szakértelmére épít.
Habár a férfiak és a nők egyaránt vágynak kütyükre, sokkal több férfi (54%) van tisztában azzal, hogy pontosan mit, milyen típust szeretne, mint a nők (31%). Hasonló különbség figyelhető meg azok között is, akik nem tudják még konkretizálni, hogy milyen eszközre vágynak: a férfiak fele (53%) saját maga kutatja ezt ki internetes tesztek alapján, míg az erősebb szociális képességekkel megáldott nők leggyakrabban inkább a szakértő bolti eladókhoz fordulnak (36%).
"A Windows 8.1 megjelenésével számos új, korábban ismeretlen formájú, színű és funkcionalitású eszköz jelent meg a piacon a különleges táblagépektől a stílusos egybegépeken át a merész formavilágú átalakítható notebookokig, színes okostelefonokig. Közülük mindenki megtalálhatja a pénztárcájának és ízlésének leginkább megfelelőt" − mondta Bábel Gabriella, a Microsoft Magyarország lakossági üzletágának vezetője. A kutatás, amely 1301 honfitársunk véleményét tartalmazza, összesen 7500 fő megkérdezésével zajlott az alábbi országokban: Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Csehország, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Magyarország, Norvégia, Olaszország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország és Ukrajna.