Berta Sándor
Közösségi platform Justin Bieber-rajongóknak
Egy eddig közösségi mobiljátékokat fejlesztő cég, a RockLive egy fiatalokat célzó közösségi portált indít. A kezdéshez szükséges pénz jórészét Justin Bieber kanadai pop- és R&B-énekes adta.
Az új oldal neve Shots Of Me és a létrehozásában kulcsszerepet tölt be a RockLive. A cég székhelye San Fransiscóban található és eddig elsősorban közösségi játékokat készített a fiatalok számára. A vállalkozást John és Sam Shahidi alapította, s nemrég sikeresen zárta le az első projektfinanszírozási kört, amiben 1,1 millió dollárt sikerült összegyűjteni és ebben Bieber vezető szerepet vállalt. "Justint akkor ismertük meg, amikor a játékainkat használni kezdte és erről twitterezett. Azóta szorosan bevontuk a különböző termékeink fejlesztésébe. Amikor elmondtuk neki, hogy olyan közösségi hálózatot akarunk létrehozni a tinédzsereknek, amely olyasmit kínál számukra, amit máshol nem kapnak meg és megpróbálja jobban kezelni az olyan dolgokat, mint a kiberzaklatás, akkor azonnal érdeklődés csillant a szemében" - jelentette ki John Shahidi.
Bieber már korábban is sokat tett a RockLive eddigi sikeréért. A társaság eddig gyakorlatilag lemondott a klasszikus marketingről és a szájra-szájra propagandát alkalmazta. Emiatt nagyon is fontos volt, hogy a legtöbb követővel rendelkező Twitter-használók ajánlják tovább a céget és a termékeit. Justin Bieber szeptemberben 44 millió követővel rendelkezett a Twitteren. A Shots Of Me részleteit a fejlesztők egyelőre nem akarták elárulni, ugyanakkor azt hangsúlyozták, hogy a jövőben a RockLive már nem közösségi játékok készítésére akar összpontosítani. Shahidi közölte, hogy nagyon szívesen készítettek játékokat és ezzel komoly pénzt is kerestek, de most valami új dologgal foglalkoznak.
Az énekes "Belieber" nevű rajongótábora nagyon elszánt, 2010-ben például a Twitternek meg kellett változtatnia miattuk a népszerű témákat listázó algoritmusát. Ha ugyanilyen lelkesedéssel követik a Shots of Me hálózatába akkor garantált a siker, de azt is meg kell jegyezni, hogy Bieber korábbi videómegosztója, a Viddy korántsem volt átütő siker, most Supernova márkanév alatt próbálkozik. Létezett egy mobil ajánló app, a Stamped is, melyet pénzzel támogatott, de alig 6 millió dollárért felvásárolta a Yahoo.
Az új oldal neve Shots Of Me és a létrehozásában kulcsszerepet tölt be a RockLive. A cég székhelye San Fransiscóban található és eddig elsősorban közösségi játékokat készített a fiatalok számára. A vállalkozást John és Sam Shahidi alapította, s nemrég sikeresen zárta le az első projektfinanszírozási kört, amiben 1,1 millió dollárt sikerült összegyűjteni és ebben Bieber vezető szerepet vállalt. "Justint akkor ismertük meg, amikor a játékainkat használni kezdte és erről twitterezett. Azóta szorosan bevontuk a különböző termékeink fejlesztésébe. Amikor elmondtuk neki, hogy olyan közösségi hálózatot akarunk létrehozni a tinédzsereknek, amely olyasmit kínál számukra, amit máshol nem kapnak meg és megpróbálja jobban kezelni az olyan dolgokat, mint a kiberzaklatás, akkor azonnal érdeklődés csillant a szemében" - jelentette ki John Shahidi.
Bieber már korábban is sokat tett a RockLive eddigi sikeréért. A társaság eddig gyakorlatilag lemondott a klasszikus marketingről és a szájra-szájra propagandát alkalmazta. Emiatt nagyon is fontos volt, hogy a legtöbb követővel rendelkező Twitter-használók ajánlják tovább a céget és a termékeit. Justin Bieber szeptemberben 44 millió követővel rendelkezett a Twitteren. A Shots Of Me részleteit a fejlesztők egyelőre nem akarták elárulni, ugyanakkor azt hangsúlyozták, hogy a jövőben a RockLive már nem közösségi játékok készítésére akar összpontosítani. Shahidi közölte, hogy nagyon szívesen készítettek játékokat és ezzel komoly pénzt is kerestek, de most valami új dologgal foglalkoznak.
Az énekes "Belieber" nevű rajongótábora nagyon elszánt, 2010-ben például a Twitternek meg kellett változtatnia miattuk a népszerű témákat listázó algoritmusát. Ha ugyanilyen lelkesedéssel követik a Shots of Me hálózatába akkor garantált a siker, de azt is meg kell jegyezni, hogy Bieber korábbi videómegosztója, a Viddy korántsem volt átütő siker, most Supernova márkanév alatt próbálkozik. Létezett egy mobil ajánló app, a Stamped is, melyet pénzzel támogatott, de alig 6 millió dollárért felvásárolta a Yahoo.