Szekeres Viktor
Csalódást okozott Mel Gibson új akciófilmje
Visszafogottan kezdett az amerikai mozikban az Edge of Darkness, pedig Mel Gibson neve általában elég ahhoz, hogy moziba csábítsa a nézőket. A színészt főszerepben az első hétvégén utoljára 1995-ben látták ilyen kevesen mozikban - mégpedig a Rettenthetetlenben.
A Warner Bros. semmit sem bízott véletlenre, ugyanis a Taken - Elrabolva premierje után szinte napra pontosan egy évvel később mutatta be Mel Gibson új filmjét, az Edge of Darkness-t (hazai premier március 25-én), azonban a siker ezúttal elmaradt. Míg Liam Neeson tavalyi filmje 24 millió dolláros nyitóhétvégét produkált, addig a jóval nagyobb névnek számító Mel Gibson, az angol minisorozat, A sötétség peremén feldolgozásával mindössze 17,1 milliós kezdésre volt képes.(Mindez azért is sajnálatos, mert a színészt majd 8 éve láttuk utoljára nagyobb mozifilmben.) A teljesítmény a továbbra is az Avatar vezette toplista második helyére volt elegendő.
A harmadik helyen nyitott Kristen Bell és Josh Duhamel romantikázása, a When In Rome, mely kevesebb moziban, jóval kisebb nevekkel produkált 12 milliós kezdést és a Mel Gibson-filmtől alig eltérő mozinkénti átlagbevételt. Persze a nálunk kevésbé eladható színészek miatt nálunk a jó kezdés ellenére sem valószínű a mozis premier.
A viszonylag lassú, kétpremieres hét után péntektől ugyancsak két nagyobb film kerül Amerikában mozikba: Lasse Hallströmtől a Dear John és a Taken rendezőjének új akciómozija, a From Paris With Love John Travolta főszereplésével.
A Warner Bros. semmit sem bízott véletlenre, ugyanis a Taken - Elrabolva premierje után szinte napra pontosan egy évvel később mutatta be Mel Gibson új filmjét, az Edge of Darkness-t (hazai premier március 25-én), azonban a siker ezúttal elmaradt. Míg Liam Neeson tavalyi filmje 24 millió dolláros nyitóhétvégét produkált, addig a jóval nagyobb névnek számító Mel Gibson, az angol minisorozat, A sötétség peremén feldolgozásával mindössze 17,1 milliós kezdésre volt képes.(Mindez azért is sajnálatos, mert a színészt majd 8 éve láttuk utoljára nagyobb mozifilmben.) A teljesítmény a továbbra is az Avatar vezette toplista második helyére volt elegendő.
A harmadik helyen nyitott Kristen Bell és Josh Duhamel romantikázása, a When In Rome, mely kevesebb moziban, jóval kisebb nevekkel produkált 12 milliós kezdést és a Mel Gibson-filmtől alig eltérő mozinkénti átlagbevételt. Persze a nálunk kevésbé eladható színészek miatt nálunk a jó kezdés ellenére sem valószínű a mozis premier.
A viszonylag lassú, kétpremieres hét után péntektől ugyancsak két nagyobb film kerül Amerikában mozikba: Lasse Hallströmtől a Dear John és a Taken rendezőjének új akciómozija, a From Paris With Love John Travolta főszereplésével.