Napi Online

Meghódította a világot a TeleMedia

Mostanra elérte az évi nettó 10 milliárd forint árbevételt a TeleMedia InteracTV Kft., amely piacvezetőnek számít a televíziós interaktív kvízműsorok nemzetközi piacán. A társaság műsorait mára öt kontinens közel 50 országában, megközelítőleg száz televízió csatornáján sugározzák.

A céget Törőcsik Jenő, a The Washington Post szerint "a televíziós játékok Bill Gatese" alapította. A vállalat rekordsebességgel bővült, 2004 óta minden évben jelentősen növelte árbevételét. A cég nemzetközivé válásával a bevételek négyötöde külföldről származik. A társaság korábban a növekedés érdekében leányvállalatokat hozott létre Argentínában, az Egyesült Államokban, Indiában, Kínában és Izraelben.

Az InteracTV-t az teszi a nemzetközi porondon verhetetlenné, hogy nem "dobozolt" számítógépes programokat vásárolt a kvízműsorok gyártásához, hanem önállóan fejlesztett. Az elsők között olyan programot dolgozott ki, amely egy televíziós játék alatt a nézők szemszögéből elemzi az egész műsort. Az egyedülálló szoftver megszületésében nagy szerepet játszott a korábbi kiadói, értékesítési és call centeres tapasztalat. Az önálló fejlesztés jelenti a mai napig a TeleMedia számára a nemzetközi versenytársakkal szembeni előnyt.


Valamivel több mint öt évvel ezelőtt döntött úgy Törőcsik Jenő, hogy cége megpróbálkozik az önálló betelefonálós tévés kvízműsorok előállításával. Ez a formátum a CallTV nevet kapta. Már az első alkalommal sugárzott CallTV műsor akkora nézettséggel debütált, hogy a cég teljes magyarországi forgalmát megduplázta. Bízva az itthoni nézettségben, a TeleMedia azonnal intenzív nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, és egy év alatt meghódította az interaktív televíziós vetélkedők piacát. A budapesti központjából, valamint az azóta kiépített regionális központokból (Dél-Amerika, Kína, Közel-Kelet) műsoraival jelen van Európa, Ázsia, Afrika, Dél-Amerika és az USA televíziós piacain. A cég naponta több mint 200 órányi élő adást gyárt és 20 millió tévénézőhöz szól. Budapesten 17 tévéstúdiója van és folyamatosan bővül (Argentínában 4 stúdió, Kínában 3, Indiában pedig 2). Adásai 16 műholdcsatornán jutnak el a partner televíziókhoz.

A TeleMedia InteracTV egyszemélyes vállalkozásból nőtte ki magát multinacionális nemzetközi nagyvállalattá, így vált a világ vezető televíziós interaktív szolgáltatójává. A magyar cégek közül egyedüliként vált nemzetközi márkává a televíziós piacon. Az elért érdemeket tovább növeli, hogy terjeszkedését a cég teljes mértékben saját erőből finanszírozta, külső erőforrások igénybevétele nélkül

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • josecartman #7
    ez is egy velemeny. a "szanalmas"-t az eposzi jelzojere ertettem, de lenyegtelen.
    ebbol rajta kivul senki es semmi nem profital, plane nem az orszag (ha csak a hirnevet nem szamitjuk annak mint szellemi toket). hogy mivel az mas kerdes, ebbe direkt nem megyek bele, o dolga.
    de hogy ilyen emberbol kene tobb? nem. ilyen emberbol kene tobb: Csermely Péter
    elmeny volt.
  • Dakkon #6
    tipikus magyar felfogás. inkább örülj/gratulálj neki, mert vmit csinált ebben a fos országban. és megél belőle. gondolom jól és nem mindegy, hogy mivel? kitalált vmit, amire volt igény a piacon, méghozzá nagy, és hatalamasat akasztott! Én inkább gratulálok neki, több ilyen emner kéne ebbe az országba, és talán vhogy kijönnénk ebből a posványból amiben vagyunk.
  • MrBlowfish #5
    Én régen melóztam a telemédiánál suli mellett. Amcsi "társkereső" SMS-ekre kellett válaszolni, mint pl.: "I wanna fuck, suck, do the doggy" :D
    Az SMS ára 1 dollár volt, mi ebből kb. (mivel órabér volt) kaptunk 1-5 centet. :D

    Szóval ja. Nagy zseton van a néphülyítésben.
  • CybeRick #4
    Sok emeltdíjas sz*r... debilnek hiszik a nézőket, de komolyan.

    Ezt érdemes megnézni
  • Mr Csé #3
    okos ember ti meg hülye szegények vaygto lol
  • cyberdj #2
    Hajrá Jenő!
  • josecartman #1
    Ez de szánalmas. Jenő nem keveset csengetett.