Napi Online
Meghódította a világot a TeleMedia
Mostanra elérte az évi nettó 10 milliárd forint árbevételt a TeleMedia InteracTV Kft., amely piacvezetőnek számít a televíziós interaktív kvízműsorok nemzetközi piacán. A társaság műsorait mára öt kontinens közel 50 országában, megközelítőleg száz televízió csatornáján sugározzák.
A céget Törőcsik Jenő, a The Washington Post szerint "a televíziós játékok Bill Gatese" alapította. A vállalat rekordsebességgel bővült, 2004 óta minden évben jelentősen növelte árbevételét. A cég nemzetközivé válásával a bevételek négyötöde külföldről származik. A társaság korábban a növekedés érdekében leányvállalatokat hozott létre Argentínában, az Egyesült Államokban, Indiában, Kínában és Izraelben.
Az InteracTV-t az teszi a nemzetközi porondon verhetetlenné, hogy nem "dobozolt" számítógépes programokat vásárolt a kvízműsorok gyártásához, hanem önállóan fejlesztett. Az elsők között olyan programot dolgozott ki, amely egy televíziós játék alatt a nézők szemszögéből elemzi az egész műsort. Az egyedülálló szoftver megszületésében nagy szerepet játszott a korábbi kiadói, értékesítési és call centeres tapasztalat. Az önálló fejlesztés jelenti a mai napig a TeleMedia számára a nemzetközi versenytársakkal szembeni előnyt.
Valamivel több mint öt évvel ezelőtt döntött úgy Törőcsik Jenő, hogy cége megpróbálkozik az önálló betelefonálós tévés kvízműsorok előállításával. Ez a formátum a CallTV nevet kapta. Már az első alkalommal sugárzott CallTV műsor akkora nézettséggel debütált, hogy a cég teljes magyarországi forgalmát megduplázta. Bízva az itthoni nézettségben, a TeleMedia azonnal intenzív nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, és egy év alatt meghódította az interaktív televíziós vetélkedők piacát. A budapesti központjából, valamint az azóta kiépített regionális központokból (Dél-Amerika, Kína, Közel-Kelet) műsoraival jelen van Európa, Ázsia, Afrika, Dél-Amerika és az USA televíziós piacain. A cég naponta több mint 200 órányi élő adást gyárt és 20 millió tévénézőhöz szól. Budapesten 17 tévéstúdiója van és folyamatosan bővül (Argentínában 4 stúdió, Kínában 3, Indiában pedig 2). Adásai 16 műholdcsatornán jutnak el a partner televíziókhoz.
A TeleMedia InteracTV egyszemélyes vállalkozásból nőtte ki magát multinacionális nemzetközi nagyvállalattá, így vált a világ vezető televíziós interaktív szolgáltatójává. A magyar cégek közül egyedüliként vált nemzetközi márkává a televíziós piacon. Az elért érdemeket tovább növeli, hogy terjeszkedését a cég teljes mértékben saját erőből finanszírozta, külső erőforrások igénybevétele nélkül
A céget Törőcsik Jenő, a The Washington Post szerint "a televíziós játékok Bill Gatese" alapította. A vállalat rekordsebességgel bővült, 2004 óta minden évben jelentősen növelte árbevételét. A cég nemzetközivé válásával a bevételek négyötöde külföldről származik. A társaság korábban a növekedés érdekében leányvállalatokat hozott létre Argentínában, az Egyesült Államokban, Indiában, Kínában és Izraelben.
Az InteracTV-t az teszi a nemzetközi porondon verhetetlenné, hogy nem "dobozolt" számítógépes programokat vásárolt a kvízműsorok gyártásához, hanem önállóan fejlesztett. Az elsők között olyan programot dolgozott ki, amely egy televíziós játék alatt a nézők szemszögéből elemzi az egész műsort. Az egyedülálló szoftver megszületésében nagy szerepet játszott a korábbi kiadói, értékesítési és call centeres tapasztalat. Az önálló fejlesztés jelenti a mai napig a TeleMedia számára a nemzetközi versenytársakkal szembeni előnyt.
Valamivel több mint öt évvel ezelőtt döntött úgy Törőcsik Jenő, hogy cége megpróbálkozik az önálló betelefonálós tévés kvízműsorok előállításával. Ez a formátum a CallTV nevet kapta. Már az első alkalommal sugárzott CallTV műsor akkora nézettséggel debütált, hogy a cég teljes magyarországi forgalmát megduplázta. Bízva az itthoni nézettségben, a TeleMedia azonnal intenzív nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, és egy év alatt meghódította az interaktív televíziós vetélkedők piacát. A budapesti központjából, valamint az azóta kiépített regionális központokból (Dél-Amerika, Kína, Közel-Kelet) műsoraival jelen van Európa, Ázsia, Afrika, Dél-Amerika és az USA televíziós piacain. A cég naponta több mint 200 órányi élő adást gyárt és 20 millió tévénézőhöz szól. Budapesten 17 tévéstúdiója van és folyamatosan bővül (Argentínában 4 stúdió, Kínában 3, Indiában pedig 2). Adásai 16 műholdcsatornán jutnak el a partner televíziókhoz.
A TeleMedia InteracTV egyszemélyes vállalkozásból nőtte ki magát multinacionális nemzetközi nagyvállalattá, így vált a világ vezető televíziós interaktív szolgáltatójává. A magyar cégek közül egyedüliként vált nemzetközi márkává a televíziós piacon. Az elért érdemeket tovább növeli, hogy terjeszkedését a cég teljes mértékben saját erőből finanszírozta, külső erőforrások igénybevétele nélkül