SG.hu
Sikeres volt az AXN Majálisa
A május 1-2-i, kétnapos Doktor House Majális az AXN eddigi történetének legjobb nézettségi adatait hozta. A 14-29 éves nézők körében a maraton második napján napközben a két országos kereskedelmi csatorna után az AXN a harmadik legnézettebb tévécsatornának bizonyult.
A hónap első két napján vetített egész napos Doktor House-maraton soha nem látott nézettséget hozott a Lostot, a Gyilkos elméket vagy éppen a CSI:NY - New York-i helyszínelőket is Magyarországon elsőként vetítő csatornának.
Mind a két napon kiemelkedő eredményeket mondhat magáénak az AXN; a pénteki nézettség még felül is múlta az első maratoni House-napot. Május 2-án a csatorna teljes napi nézettsége a kereskedelmileg fontos 18-49 éves korosztályban 3,1% volt, ezzel a négy hagyományosan legnézettebb csatorna után (RTL Klub, TV2, M1, Viasat3) az ötödik helyet szerezte meg az AGB által mért csatornák között.
Még látványosabb eredményt ért el az AXN pénteken napközben a kora reggeli sávban és a Doktor House-maraton idején (06.00-17.00 óra között); ekkor a csatorna a legnézettebb kábeltelevízió volt a magyar piacon a 18-49 éves korosztályban a három országosan fogható (RTL Klub, TV2, M1) tévécsatorna mögött, megelőzve a Viasat3-at is.
A maratoni adás legnézettebb epizódja a péntek délután 14 órakor kezdődő rész volt, ez országosan a 18-49 éves korosztályban 8.6%-os share-t ért el.
A hónap első két napján vetített egész napos Doktor House-maraton soha nem látott nézettséget hozott a Lostot, a Gyilkos elméket vagy éppen a CSI:NY - New York-i helyszínelőket is Magyarországon elsőként vetítő csatornának.
Mind a két napon kiemelkedő eredményeket mondhat magáénak az AXN; a pénteki nézettség még felül is múlta az első maratoni House-napot. Május 2-án a csatorna teljes napi nézettsége a kereskedelmileg fontos 18-49 éves korosztályban 3,1% volt, ezzel a négy hagyományosan legnézettebb csatorna után (RTL Klub, TV2, M1, Viasat3) az ötödik helyet szerezte meg az AGB által mért csatornák között.
Még látványosabb eredményt ért el az AXN pénteken napközben a kora reggeli sávban és a Doktor House-maraton idején (06.00-17.00 óra között); ekkor a csatorna a legnézettebb kábeltelevízió volt a magyar piacon a 18-49 éves korosztályban a három országosan fogható (RTL Klub, TV2, M1) tévécsatorna mögött, megelőzve a Viasat3-at is.
A maratoni adás legnézettebb epizódja a péntek délután 14 órakor kezdődő rész volt, ez országosan a 18-49 éves korosztályban 8.6%-os share-t ért el.