Szekeres Viktor
Egyre többen nézik itthon a Film+-t
Azzal valószínűleg a legtöbben tisztában vannak, hogy a kereskedelmi tévék közti versenyben, a 18-49-es korosztályban az RTL Klub simán vezet a TV2 előtt és őket a Viasat 3 követi.
Arról azonban kevés szó esik, hogy a "nagyok" után melyik csatorna a fiatalok kedvence: eláruljuk, az RTL Klub kvázi gyermeke, a Film+, melynek egy ideje sikerül 3% fölött tartania közönségarányát a kereskedelmileg fontos korosztály, vagyis a 18-49 évesek körében. (Mögötte a Cool, a Minimax/A+ páros és a National Geographic található.)
A Médiainfó kalkulációja szerint a Film+ 2007-ben táltosodott meg, hiszen a kábelcsatornákra jellemző 20,5 százalékhoz képest az adó közel 61,3 százalékkal növelte átlagos közönségarányát az előző évhez képest. Ilyen eredményekkel nem is csoda, hogy egyre több kábelcsatorna indul, mely egész nap filmek sugárzását tervezi, elég csak az MGM-re vagy a Movies24-re gondolni.
Bár való igaz, hogy a T-Force - Pusztításra programozva vagy a Halálos bosszúvágy című alkotásokat nem találjuk meg a többek közt a nézőket a Szakasszal megkínáló MGM-en.
Arról azonban kevés szó esik, hogy a "nagyok" után melyik csatorna a fiatalok kedvence: eláruljuk, az RTL Klub kvázi gyermeke, a Film+, melynek egy ideje sikerül 3% fölött tartania közönségarányát a kereskedelmileg fontos korosztály, vagyis a 18-49 évesek körében. (Mögötte a Cool, a Minimax/A+ páros és a National Geographic található.)
A Médiainfó kalkulációja szerint a Film+ 2007-ben táltosodott meg, hiszen a kábelcsatornákra jellemző 20,5 százalékhoz képest az adó közel 61,3 százalékkal növelte átlagos közönségarányát az előző évhez képest. Ilyen eredményekkel nem is csoda, hogy egyre több kábelcsatorna indul, mely egész nap filmek sugárzását tervezi, elég csak az MGM-re vagy a Movies24-re gondolni.
Bár való igaz, hogy a T-Force - Pusztításra programozva vagy a Halálos bosszúvágy című alkotásokat nem találjuk meg a többek közt a nézőket a Szakasszal megkínáló MGM-en.