Szekeres Viktor

Újabb nagyágyú feje hullott a TV2-nél

Bár a nézettségi versenyt már évek óta az RTL Klub nyeri, ennek ellenére az újabb nagyágyú távozása nem rendteremtési szándékkal történt.

A TV2 tájékoztatása szerint Rényi Ádám 11 hónapos munkaviszonyt követően 2007. május 10-én közös megegyezéssel távozott a TV2-től, feladatait Lóránt Gergely marketing és PR-osztályvezető vette át. A csatorna már keresi Rényi utódját.

Egyes vélemények szerint Rényi távozása összefüggésben lehet azzal, hogy alig pár napja távozott az RTL Klub sajtófőnöke, Fazekas László, aki öt évig töltötte be a tiszteletteljes pozíciót. Szerződése szerint a TV2-től távozó Rényi Ádám 6 hónapig nem vállalhat munkát a konkurenciánál, de nem érne senkit meglepetésként a hír, ha idővel az RTL vigyázó szárnyai alatt folytatná pályafutását.

Nem is olyan régen írtunk arról is, hogy a sorozatos őszi bukásoknak is köszönhetően távozott a csatorna kreatív igazgatója és PR-menedzsere.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • winnie #29
    "A mozis és tv-s reklám közé azért nem tennék egyenlőséget. "

    én sem, de éppen ezért dönti el mindenki, hogy látatlanban kifizet egy filmre 1000 forint és megnéz előtte 10 perc reklámot VAGY kvázi ingyen megnéz egy filmet, amit 2-3-szor félbeszakítanak.
  • Iwant2Belive #28
    Szerintem értelmes ember ki tudja szelektálni 30-40 tv csatorna közül mi az ami őt érdekli, ízlésének, értelmi színvonalának megfelel.

    -"Moziban legalább nincs telefosva a film reklámmal. Ez már egy pozitívum."

    -"ott előtte van, de legalább kötelező megnézni, ellenben a tévével. "

    A mozis és tv-s reklám közé azért nem tennék egyenlőséget. Nagyon nem ugyan az, mikor a film előtt lenyomnak 1-2 reklámot, mint mikor a filmet -rendszerint a legizgalmasabb jeleneteknél- 2szer, 3szor megszakít 5-10 percre.
    A szinkron és a reklámok nálam amúgy is levonnak kb. 40%-ot az élvezeti szintből, ezért nem nézek filmet már évek óta tv-ben, (hbo-n néha, de az nem TV:) de nem sírok emiatt. :/
  • kow83 #27
    Emberek... a TV haldoklik, legalább is a netezők világában, ami nem elhanyagolható.
    Tesség megnézni a http://joost.com/-ot ha ez elterjed két év múlva minden TV erre fog migrálni, elég ha kiindulok a SecondLife példájából. Már egyre több világcég nyit ott képviseletet.
  • dronkZero #26
    "az más kérdés, hogy te a tévét szidtad, nem a reklámokat. kezdted volna azzal. ennek viszont ellntmond, hogy az általad dicsért spektrum, discovery SOKKAL több reklámszünetet nyom, mint egy rtl klub"

    Nem dícsérem, nem szeretem(pont a reklámok miatt), de ha leülök kajálni, akkor az az egyetlen, amit közben képes vagyok nézni. Nagy különbség. És azért szidom az egész tévét úgy zusammen, mert látod, még ahol olyan van, ami érdekelne, azt is képtelenség élvezni.
    Máshol viszont a műsor is szar.

    "passz. szerintem nem. nem nézem egyiket sem, de az alma és lencsefőzelék összehasonlítása."

    Úgy rémlik, hogy ezt a mozi-dolgot te hoztad fel először... Csak arra reagáltam, hogy ami legszarabbat ott látsz, az még mindig magasan veri az átlag tévéműsor színvonalát. Téma, film-/hangtechnika, hitelesség, átgondoltság, hibák. Tudom, költségvetés. (Bocs, már kicsit fáraszt, nem fejtek ki mindent 100%.)

    "ha az elmúlt 60 év tévés termésében nem találsz magadnak megfelelőt, akkor meg is érdemled."
    Jah. Találni épp találhatok, _de azt pont nem a tévében_!(Inkább neten, letöltve.) Egy mozifilm 50 év múlva is film, de egy tévéműsort leadnak, aztán csókolom. És csak azt tudom nézni, amit éppen adnak, nem azt amit én szeretnék. Lehet, hogy kíváncsi lennék a 60'as évek amcsi és szovjet tévéhíradóira, de hol tudom ezt megnézni? Hát, nem a tévében, az tuti.

    "de. ez még mindig jobb, mintha sétálni mennél a városba, ahol másodperckenként több reklámimpulzus ér."

    Nem, nem jobb. Ha sétálni megyek a városba, akkor sétálni megyek, és cseppet sem zavar, hogy érnek a reklámimpulzusok. Ha meg meg akarok nézni egy tévéműsort, akkor azt akarom nézni, nem a reklámokat, amit viszont nem tudok kikerülni, ráadásul kizökkent, nem is kicsit.

    "én még annyit sem nézem, mint te"

    Azt szerintem nehéz elérni... :) Az más kérdés, hogy a környezetemben pl most is nézik, és hallom, akár akarom, akár nem.

    "de el kéne döntened, hogy a tévéműsorokat szidod vagy a reklámokat,"

    Nem érted. A médiát, úgy en bloc utálom. Tévéműsorostul, brazilsorozatostul, reklámostul _az egészet_. A lineárisságát, a negatívban mérhető interaktivitását, a színvonalát, a módszereit, a témáit, a szerkesztését, az egészet.

    ", de ha nem lennének reklámok akkor tévé sem lenne és bla és bla)."
    "(valahol fura ez a gondolkodásmód. ki hallott már olyat, hogy ingyen tévé?:) valamiből meg is kell élnie a sok embert foglalkoztató végeknek."

    Whááhh... Felőlem éhen is dögölhetnek. Sok változást nem okozna az életemben.

    (Nem központi kérdés ez nálam, csak a vita és a saját szórakoztatásom kedvéért töltöm ezzel az időmet, mielőtt belémkötsz, hogy ha ennyire nem érdekel, akkor minek foglalkozok vele. Nem is célom meggyőzni senkit, csak időnként jó belemondani a világba a gondolataimat.)
  • dronkZero #25
    Na, látod ez tény. De az legalább tudománnyal foglalkozik, nem bulvár. A téma miatt tartom értelmesnek, nem a minőség miatt.

    Ne félts te engem, kirándulok, amikor tehetem. De pl atomerőműbe, űrbe, részecskegyorsítóhoz, bazinagy szerkezetek építéséhez nem tudok kirándulni. (A kőröshegyi völgyhidat mondjuk épp láttam, többször is, építés közben.)
  • winnie #24
    "saját produktum, azt meg élvezhetetlenné szabdalják a negyedórás, szintén hányingerkeltő reklámokkal."

    ja, ofkoz. csak a pontosság kedvéért. dettó a tematikus csatornákon több is a reklám, míg a nagy tévéken meg van határozva, hogy óránként hány szünet és perc reklám lehet.

    de. ez még mindig jobb, mintha sétálni mennél a városba, ahol másodperckenként több reklámimpulzus ér.

    nem védi akarom a tévét, én még annyit sem nézem, mint te, de el kéne döntened, hogy a tévéműsorokat szidod vagy a reklámokat, mert ha az előbbit, akkor annak kritizálásában nincs benne a reklámoké. (mint ahogy egyébként nagyon színvonalas reklámok is vannak, de ha nem lennének reklámok akkor tévé sem lenne és bla és bla).

    (valahol fura ez a gondolkodásmód. ki hallott már olyat, hogy ingyen tévé?:) valamiből meg is kell élnie a sok embert foglalkoztató végeknek.
  • winnie #23
    dronkzero:

    "Moziban legalább nincs telefosva a film reklámmal. Ez már egy pozitívum."

    ott előtte van, de legalább kötelező megnézni, ellenben a tévével. az más kérdés, hogy te a tévét szidtad, nem a reklámokat. kezdted volna azzal. ennek viszont ellntmond, hogy az általad dicsért spektrum, discovery SOKKAL több reklámszünetet nyom, mint egy rtl klub

    "Viszont a legszarabb Uwe Boll(például) film is nagyságrendekkel színvonalasabb egy Mónikashow-nál, vagy bulvárszar Aktívnál."

    passz. szerintem nem. nem nézem egyiket sem, de az alma és lencsefőzelék összehasonlítása.

    "A könyv témát meg belekeverni ide, elég béna. Ha az elmúlt 2000 év irodalmi termésében nem találsz magadnak megfelelőt, akkor meg is érdemled."

    éppen annyira béna mint kollektíven a tévére hányni. ha az elmúlt 60 év tévés termésében nem találsz magadnak megfelelőt, akkor meg is érdemled. én csak azt írtam, hogy könyv sokkal több van, mint tévéműsor - és sokkal több a fércmű is. (ez a te tévés általánosításod alapján jö9tt.)
  • winnie #22
    "Egyedül a National Geographic-ot, a Spektrumot, és a Discovery Channel-t érzem a létezésre jogosultnak."

    dettó, mint a sport, ahelyett, hogy kirándulnál:)

    viccet félretéve, sosem értettem, hogy piedesztálra helyezik a tematikus csatornákat, hiszen egy spektrumon is van szemét - ugyanúgy van rém gyenge dokumentumfilm, mint az rtl-en rém gyenge film.
  • pauly #21
    "Nézni, ahogy _más_ sportol.Csodás." Na jó,te is egy értelmes ember lehetsz...
  • dronkZero #20
    Ja, még annyit, mielőtt felhozzátok, hogy igen, értelmesebb elfoglaltságnak tartom azt, hogy itt vitatkozom veletek, mint azt, hogy azon nyammogjak, amit a számba adnak.