SG.hu
Sikeres volt a Viasat3 2006-ban
A VIASAT3 5,9 százalékos kereskedelmi közönségaránnyal történetének legjobb éves nézettségét érte el 2006-ban. Ez az eredmény 8,9%-os növekedést jelent 2005-höz képest.
A földi sugárzású adók közül a kereskedelmi tévék veszítettek 2005-ös piaci részesedésükből (RTL Klub: -5,8%; TV2: -5,4%), az m1 pedig minimálisan növekedett (+2,2%).
A csak kábelen fogható adók körében megkérdőjelezhetetlen a csatorna piacvezető pozíciója: a nézettségi versenyben a VIASAT3-at (5,9%) követő adók hasonló lefedettséggel lényegesen alacsonyabb nézettséget értek el (DunaTV: 1,7%, m2: 1,5%, film+: 1,5%) a kereskedelmi közönségarány terén, a 18-49 éves nézők kategórájában. A 2006. évi növekedést elsősorban a kereskedelmi főműsoridő (18:00-22:59) átlagot meghaladó, 14,6%-os növekedése generálta.
Akárcsak 2005-ben, 2006-ban a kábeltévével rendelkező 18-49 éves lakosság körében a VIASAT3 volt a harmadik legnépszerűbb csatorna (7,4%SHR), megelőzve az m1-et (6,8%SHR).
A földi sugárzású adók közül a kereskedelmi tévék veszítettek 2005-ös piaci részesedésükből (RTL Klub: -5,8%; TV2: -5,4%), az m1 pedig minimálisan növekedett (+2,2%).
A csak kábelen fogható adók körében megkérdőjelezhetetlen a csatorna piacvezető pozíciója: a nézettségi versenyben a VIASAT3-at (5,9%) követő adók hasonló lefedettséggel lényegesen alacsonyabb nézettséget értek el (DunaTV: 1,7%, m2: 1,5%, film+: 1,5%) a kereskedelmi közönségarány terén, a 18-49 éves nézők kategórájában. A 2006. évi növekedést elsősorban a kereskedelmi főműsoridő (18:00-22:59) átlagot meghaladó, 14,6%-os növekedése generálta.
Akárcsak 2005-ben, 2006-ban a kábeltévével rendelkező 18-49 éves lakosság körében a VIASAT3 volt a harmadik legnépszerűbb csatorna (7,4%SHR), megelőzve az m1-et (6,8%SHR).