SG.hu
Arculatváltás a Viasat3-nál
2006. szeptember 4-től arculatot vált a Viasat3. Az új elemek az on-air megjelenések mellett minden más kommunikációs (ATL, BTL, online, B2B) felületen is láthatóak lesznek.
Az elmúlt 3 évben konzekvensen használt arculati elemek új generációját fejlesztette ki a Viasat3, amely a 18-49 éves városias életmódot folytató közönséget célozza, elsősorban szórakoztató tematikájú programstruktúrájával (sorozatok, filmek, saját gyártású műsorok).
A csatorna szerint a márka jelenleg a tiszta szórakozást jelenti a nézők számára, amit az évek óta tudatosan tervezett programkínálat alapozott meg. A hosszú távú márkaépítés eljutott abba szakaszba, amikor elkezdődhet a nézők érzelmi kötődésének elmélyítése a csatorna iránt, olyan értékek kiemelésével, melyekkel a fő célcsoporton belül egyes nézői szegmensek külön is megszólíthatók.
"Az új arculat – a logo megtartása mellett – is élénk színekre, letisztult formákra épít, de jellegében túllép a funkcionális alkalmazáson. A koncepció lényege, hogy az egyes grafikai elemek mindig 9 fokban döntöttek, és rövid szituációkban vizualizálják az egyes márkaértékeket, úgymint: modern élet, vitalitás, barátok, család, ambíció, trend" – mondta Papp Gábor, a csatorna marketing igazgatója.
Az elmúlt 3 évben konzekvensen használt arculati elemek új generációját fejlesztette ki a Viasat3, amely a 18-49 éves városias életmódot folytató közönséget célozza, elsősorban szórakoztató tematikájú programstruktúrájával (sorozatok, filmek, saját gyártású műsorok).
A csatorna szerint a márka jelenleg a tiszta szórakozást jelenti a nézők számára, amit az évek óta tudatosan tervezett programkínálat alapozott meg. A hosszú távú márkaépítés eljutott abba szakaszba, amikor elkezdődhet a nézők érzelmi kötődésének elmélyítése a csatorna iránt, olyan értékek kiemelésével, melyekkel a fő célcsoporton belül egyes nézői szegmensek külön is megszólíthatók.
"Az új arculat – a logo megtartása mellett – is élénk színekre, letisztult formákra épít, de jellegében túllép a funkcionális alkalmazáson. A koncepció lényege, hogy az egyes grafikai elemek mindig 9 fokban döntöttek, és rövid szituációkban vizualizálják az egyes márkaértékeket, úgymint: modern élet, vitalitás, barátok, család, ambíció, trend" – mondta Papp Gábor, a csatorna marketing igazgatója.