SG.hu

A magyar tévénézők kíváncsiak voltak a vitára

Mindkét kereskedelmi csatorna felkészülten várta az első miniszterelnök-jelölti vitát, amely a várakozásoknak megfelelően igen magas nézőszámokat produkált.

A két kereskedelmi csatorna hírműsora, a Tények és a Híradó is kiemelt figyelemmel kezelte a miniszterelnök-jelölti vitát, majd élőben közvetítette az eseményt. A TV2 a teljes lakosság körében 2 millió 612 ezer nézőt ültetett a televíziók elé, míg az RTL –szintén a teljes lakosság körében 2 millió 959 ezer főt.

A választójoggal rendelkező televíziónézők közül (18+ ) a TV2 2 millió 327 ezer nézőt kötött le, míg az RTL 2 millió 554 ezer embert. Ugyanezen adatok százalékos aránya a nézőszámot vizsgálva a választójogra jogosult nézők a TV2 esetében 29.5%, míg az RTL-nél 32. 4%.

A vizsgált adatokból is kitűnik, hogy a magyar lakosság nagy része a miniszterelnök-jelölti vitát nézte a televíziókban, ám az utána következő elemzésekre már kevésbé volt kíváncsi, hiszen a kereskedelmi csatornák műsorait választotta, amely a közszolgálati televízió harmadik helyét igazolja.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • pepe003 #5
    hülye köcsög politikusok
  • Mice #4
    amúgy meg sokat mondó ez a százalék ha minden csatin ez megy és nincs mást nézni:)
  • bertino #3
    Vujity Tvrtko
  • bertino #2
    vijity Tvrtko irta le egyik pokoli történet könyvében, hogy a TVk bizony vmilyen módon visszajelzést küldenek a jelforráshoz, hogy éppen milyen csatornán van az
  • rigidus #1
    Ezek a nezettsegi adatok merhetoek valahogyan?