SG.hu
A magyar tévénézők kíváncsiak voltak a vitára
Mindkét kereskedelmi csatorna felkészülten várta az első miniszterelnök-jelölti vitát, amely a várakozásoknak megfelelően igen magas nézőszámokat produkált.
A két kereskedelmi csatorna hírműsora, a Tények és a Híradó is kiemelt figyelemmel kezelte a miniszterelnök-jelölti vitát, majd élőben közvetítette az eseményt. A TV2 a teljes lakosság körében 2 millió 612 ezer nézőt ültetett a televíziók elé, míg az RTL –szintén a teljes lakosság körében 2 millió 959 ezer főt.
A választójoggal rendelkező televíziónézők közül (18+ ) a TV2 2 millió 327 ezer nézőt kötött le, míg az RTL 2 millió 554 ezer embert. Ugyanezen adatok százalékos aránya a nézőszámot vizsgálva a választójogra jogosult nézők a TV2 esetében 29.5%, míg az RTL-nél 32. 4%.
A vizsgált adatokból is kitűnik, hogy a magyar lakosság nagy része a miniszterelnök-jelölti vitát nézte a televíziókban, ám az utána következő elemzésekre már kevésbé volt kíváncsi, hiszen a kereskedelmi csatornák műsorait választotta, amely a közszolgálati televízió harmadik helyét igazolja.
A két kereskedelmi csatorna hírműsora, a Tények és a Híradó is kiemelt figyelemmel kezelte a miniszterelnök-jelölti vitát, majd élőben közvetítette az eseményt. A TV2 a teljes lakosság körében 2 millió 612 ezer nézőt ültetett a televíziók elé, míg az RTL –szintén a teljes lakosság körében 2 millió 959 ezer főt.
A választójoggal rendelkező televíziónézők közül (18+ ) a TV2 2 millió 327 ezer nézőt kötött le, míg az RTL 2 millió 554 ezer embert. Ugyanezen adatok százalékos aránya a nézőszámot vizsgálva a választójogra jogosult nézők a TV2 esetében 29.5%, míg az RTL-nél 32. 4%.
A vizsgált adatokból is kitűnik, hogy a magyar lakosság nagy része a miniszterelnök-jelölti vitát nézte a televíziókban, ám az utána következő elemzésekre már kevésbé volt kíváncsi, hiszen a kereskedelmi csatornák műsorait választotta, amely a közszolgálati televízió harmadik helyét igazolja.