SG.hu
A streamingszolgáltatók észrevették, hogy túl sokan vannak a piacon
Hamarosan elérhetővé válik a Disney, Hulu és Max közös streaming csomagja - a Disney és a Warner Bros. Discovery ajánlata azt mutatja, hogy a rivális vállalatok együttműködésre kényszerülnek a bizonytalan szórakoztatóipari környezetben.
A szolidaritás ritka pillanata, hogy két szórakoztatóipari óriás összefogott, hogy megpróbálják rávenni a fogyasztókat, hogy ne mondják le a streaming-szolgáltatásokat. A Disney és a Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy a nyáron elkezdik a Disney+, a Hulu és a Max streaming szolgáltatásaik közös csomagját kínálni, ami annak jele, hogy a riválisok egyre inkább hajlandóak összefogni, hogy szembeszálljanak a folyamatosan változó médiatérben. A cégek közölték, hogy a csomagot a három streamingplatform bármelyikén (a Disney tulajdonában van a Disney+ és a Hulu, a Warner Bros. Discoveryé a Max) meg lehet majd vásárolni, és lesz reklámmentes, valamint reklámokat tartalmazó változat is. A cégek nem közöltek árakat vagy indulási időpontot.
Mindhárom szolgáltatás reklámmentes változatának előfizetési díja az Egyesült Államokban jelenleg havi 48 dollár; a reklámokkal ellátott csomagok ára együttesen 25 dollár. A csomagban kínált ajánlat valószínűleg kevesebbe fog kerülni.
A médiaipari vezetők az elmúlt években sokat bosszankodtak, mert a nézők a rendkívül jövedelmező kábeltévé-csomagok helyett a streaming-szolgáltatások felé fordultak. A streamingre való átállás nehéz volt a vállalatok számára, mert rengeteg befektetéssel járt és nagyon erős a piaci verseny. A Disney például a héten jelentette be, hogy a Disney+ az elmúlt negyedévben először volt nyereséges, de a teljes streaming részleg így is veszteséges volt. A bizonytalanságot növeli, hogy a fogyasztók az elmúlt egy évben sokkal nagyobb hajlandóságot mutattak a streaming-szolgáltatások leépítésére, ami még inkább megnehezítette a tervezést. A cégek csökkentették a költségeket és a visszafogták a műsorok mennyiségét, hogy közelebb kerüljenek az érdemi nyereséghez.
A Disney bevezette a Disney+, a Hulu és az ESPN+ csomagját - a vállalat közlése szerint mindez eredményes lépés volt. A következő lépés a médiavállalatok streaming kínálatának harmonizálása, hogy a fogyasztókat kevésbé ösztönözzék a lemondásra. A Disney+, Hulu és Max ajánlat jelentős lépés ebbe az irányba. Joe Earley, a Disney Entertainment fogyasztói üzletágának elnöke azt mondta, hogy az „új partnerség az előfizetőket helyezi előtérbe”. JB Perrette, a Warner Bros. Discovery globális streaming egységének vezetője „erőteljes új útitervnek nevezte az iparág jövőjét illetően”. Februárban a Disney, a Warner Bros. Discovery és a Fox közölte, hogy közös vállalatot alapítanak, hogy létrehozzák a sportkínálatuknak szentelt streamingszolgáltatást. Ez várhatóan ősszel debütál.
A szolidaritás ritka pillanata, hogy két szórakoztatóipari óriás összefogott, hogy megpróbálják rávenni a fogyasztókat, hogy ne mondják le a streaming-szolgáltatásokat. A Disney és a Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy a nyáron elkezdik a Disney+, a Hulu és a Max streaming szolgáltatásaik közös csomagját kínálni, ami annak jele, hogy a riválisok egyre inkább hajlandóak összefogni, hogy szembeszálljanak a folyamatosan változó médiatérben. A cégek közölték, hogy a csomagot a három streamingplatform bármelyikén (a Disney tulajdonában van a Disney+ és a Hulu, a Warner Bros. Discoveryé a Max) meg lehet majd vásárolni, és lesz reklámmentes, valamint reklámokat tartalmazó változat is. A cégek nem közöltek árakat vagy indulási időpontot.
Mindhárom szolgáltatás reklámmentes változatának előfizetési díja az Egyesült Államokban jelenleg havi 48 dollár; a reklámokkal ellátott csomagok ára együttesen 25 dollár. A csomagban kínált ajánlat valószínűleg kevesebbe fog kerülni.
A médiaipari vezetők az elmúlt években sokat bosszankodtak, mert a nézők a rendkívül jövedelmező kábeltévé-csomagok helyett a streaming-szolgáltatások felé fordultak. A streamingre való átállás nehéz volt a vállalatok számára, mert rengeteg befektetéssel járt és nagyon erős a piaci verseny. A Disney például a héten jelentette be, hogy a Disney+ az elmúlt negyedévben először volt nyereséges, de a teljes streaming részleg így is veszteséges volt. A bizonytalanságot növeli, hogy a fogyasztók az elmúlt egy évben sokkal nagyobb hajlandóságot mutattak a streaming-szolgáltatások leépítésére, ami még inkább megnehezítette a tervezést. A cégek csökkentették a költségeket és a visszafogták a műsorok mennyiségét, hogy közelebb kerüljenek az érdemi nyereséghez.
A Disney bevezette a Disney+, a Hulu és az ESPN+ csomagját - a vállalat közlése szerint mindez eredményes lépés volt. A következő lépés a médiavállalatok streaming kínálatának harmonizálása, hogy a fogyasztókat kevésbé ösztönözzék a lemondásra. A Disney+, Hulu és Max ajánlat jelentős lépés ebbe az irányba. Joe Earley, a Disney Entertainment fogyasztói üzletágának elnöke azt mondta, hogy az „új partnerség az előfizetőket helyezi előtérbe”. JB Perrette, a Warner Bros. Discovery globális streaming egységének vezetője „erőteljes új útitervnek nevezte az iparág jövőjét illetően”. Februárban a Disney, a Warner Bros. Discovery és a Fox közölte, hogy közös vállalatot alapítanak, hogy létrehozzák a sportkínálatuknak szentelt streamingszolgáltatást. Ez várhatóan ősszel debütál.