Szekeres Viktor
Folytatódik a mozis hiszti
A Cineworld is beállt az AMC mellé.
A minap számoltunk be arról, hogy azok után, hogy a Universal által premium video on demand kiadott Trollok 2 majdnem 100 millió dollár bevételt ért el Amerikában a mozik kihagyásával, és a stúdió elkezdett kacérkodni annak gondolatával, hogy más filmek esetében is járható út lehet ez a stratégia, az AMC mozilánc (ami nem azonos a tévétársasággal)y közleményben jelezte, hogy a jövőben nem fog otthon adni a Universal-filmek vetítésének, ami ezer amerikai mozit és jó pár Amerikán kívülit jelent.
Nos, gyorsan a Cinema Cityket is tulajdonló Cineworld is a nyomukba lépett annak ellenére, hogy a stúdió elég hamar felhívta arra a figyelmet, hogy a PVOD formátumra való koncentrálás nem jelenti azt náluk, hogy kihagynák a mozis forgalmazást filmjeikkel, vagy hogy rögtön lakossági forgalmazásba is kerülnének azok a mozis premierrel párhuzamosan.
A minap számoltunk be arról, hogy azok után, hogy a Universal által premium video on demand kiadott Trollok 2 majdnem 100 millió dollár bevételt ért el Amerikában a mozik kihagyásával, és a stúdió elkezdett kacérkodni annak gondolatával, hogy más filmek esetében is járható út lehet ez a stratégia, az AMC mozilánc (ami nem azonos a tévétársasággal)y közleményben jelezte, hogy a jövőben nem fog otthon adni a Universal-filmek vetítésének, ami ezer amerikai mozit és jó pár Amerikán kívülit jelent.
Nos, gyorsan a Cinema Cityket is tulajdonló Cineworld is a nyomukba lépett annak ellenére, hogy a stúdió elég hamar felhívta arra a figyelmet, hogy a PVOD formátumra való koncentrálás nem jelenti azt náluk, hogy kihagynák a mozis forgalmazást filmjeikkel, vagy hogy rögtön lakossági forgalmazásba is kerülnének azok a mozis premierrel párhuzamosan.