Szekeres Viktor
Hatalmas siker Adam Sandler új filmje, a Gyagyás gyilkosság
Ahogy arra számítani lehetett, a Murder Mystery sikeres lett.
A Game Over, Man! rendezője, Kyle Newacheck ezúttal sokkal fogyaszthatóbb filmet tett le az asztalra, az Adam Sandler és Jennifer Aniston főszereplésével készített Murder Mystery pedig lazán lepipálta az összes jelenleg moziban látható filmet érdeklődés szempontjából. Ez persze nem csoda, hiszen a nézők zömének egy fillért sem kellett közvetlenül fizetnie azért, hogy lássa a krimikomédiát, hiszen azt a Netflix mutatta be a világ minden országában.
A Netflix adatai szerint péntek és vasárnap között, amikor kábé 2-2,5 millióan nézték meg Amerikában a Men in Black Internationalt, a Murder Mysteryt 13,4 millióan választották. Ugyanezen idő alatt világszerte még további 17,5 millióan kezdték el nézni a filmet. Természetesen ezek az adatok nem ültethetők át mozis nézettségre, és még azt is érdemes tudni, hogy nézőnek az számít, aki legalább a film 70%-át látta, vagyis papíron kevesebb valós nézettséget jelentene, azonban egyrészt abban is biztosak lehetünk, hoyg jóval többen kezdték el, másrészt, hogy egy Netflix-előfizetéssel nem csak egy ember nézte meg a filmet, hiszen sok esetben párban vagy a családdal választották hétvégi szórakozásnak azt.
A Game Over, Man! rendezője, Kyle Newacheck ezúttal sokkal fogyaszthatóbb filmet tett le az asztalra, az Adam Sandler és Jennifer Aniston főszereplésével készített Murder Mystery pedig lazán lepipálta az összes jelenleg moziban látható filmet érdeklődés szempontjából. Ez persze nem csoda, hiszen a nézők zömének egy fillért sem kellett közvetlenül fizetnie azért, hogy lássa a krimikomédiát, hiszen azt a Netflix mutatta be a világ minden országában.
A Netflix adatai szerint péntek és vasárnap között, amikor kábé 2-2,5 millióan nézték meg Amerikában a Men in Black Internationalt, a Murder Mysteryt 13,4 millióan választották. Ugyanezen idő alatt világszerte még további 17,5 millióan kezdték el nézni a filmet. Természetesen ezek az adatok nem ültethetők át mozis nézettségre, és még azt is érdemes tudni, hogy nézőnek az számít, aki legalább a film 70%-át látta, vagyis papíron kevesebb valós nézettséget jelentene, azonban egyrészt abban is biztosak lehetünk, hoyg jóval többen kezdték el, másrészt, hogy egy Netflix-előfizetéssel nem csak egy ember nézte meg a filmet, hiszen sok esetben párban vagy a családdal választották hétvégi szórakozásnak azt.