Szekeres Viktor

Új tévécsatornát indít itthon a Discovery

A Discovery Networks Magyarországon is elindítja a Discovery Turbo Extra (DTX) csatornát.

A Discovery és az Eurosport stílusát kombinálva elsősorban a fiatal férfi nézőket célozza meg a Discovery Networks új csatornája, a Discovery Turbo Extra (DTX), mely Magyarországon 2016 januárjában kezdo meg adását. Az autós-motoros tartalmakat kínáló szórakoztató csatorna 2013-as lengyelországi bevezetése óta a régió több országában is sikert aratott. A DTX január első napjától a Telekomnál és a Vidanetnél lesz elérhető, a többi szolgáltató folyamatosan 2016 első negyedévében veszi fel kínálatába.

A csatorna elsődleges célcsoportja a fiatal férfiak, így a műsorok fő elemei a sebesség, az adrenalin és az extremitás. A szórakoztató csatorna elhozza a nézőknek a motorsport olyan nagy eseményeit, mint a Superbike és a Rally világbajnokság. A DTX néhány fontosabb műsora a Metál - Autócsodák Brian Johnsonnal, amelyben az AC/DC frontembere elemzi ki és persze vezeti a történelem ikonikus autóit, a Strip ’N Rip Steve Darnell autószerelő mesterrel és a rat rod autók világával, a Mennyit ér a kocsim?, amelyben Keith Marin a Sports Car Market Magazinból és az autószakértő Josh Nasar autóárveréseken segít a tulajdonosoknak meghatározni, mennyit is ér autójuk, illetve a Bakik a Föld körül, amely a világ több pontjáról gyűjti össze a vicces videókat.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!