Szekeres Viktor

A Star Wars premierje előtt senkinek nincs kedve moziba menni

Miért is rontsa el a néző a vélhetően jó élményt azzal, hogy más filmeket néz az új Star Wars előtt?

Annak ellenére, hogy nemcsak bántóan közepes, hanem kifejezetten jó filmek is bemutatásra kerültek múlt héten Amerikában, a nézők inkább otthon maradtak. A reklámok alapján ugyanis a közönség érdeklődését sem a látványos A tenger szívében (In The Heart of The Sea) nem keltette fel, sem pedig a limitált vászonszám mellett sugárzott kisebb alkotások, igaz, A nagy dobás (The Big Short) nyolc moziban elég korrekt átlagbevételt produkált, de az nem érte el például az idei királynak számító Steve Jobs számait.

A tenger szívében a visszafogott kezdés miatt még a hétvégi amerikai bevételi toplista első helyét sem tudta megszerezni a majd egy hónapja játszott Az éhezők viadala-epizód előtt, ami egy 3000-nél is több moziban bemutatott premierfilm esetében jókora blama. A 11 millió dollár láttán pedig valószínűleg az sem vigasztalja a filmbe több, mint százmilliót beletoló stúdiót, főleg, hogy a Chris Hemsworth főszereplésével készített dráma nemzetközileg is csak közepes teljesítményre (39 millió dollár) volt képes. A The Big Short eredménye pedig 720 ezer dollár lett 4 moziban, ami még így is 90 ezer dolláros, kimagasló vászonátlagot jelent. A film a tervek szerint december 2-én kerül bemutatásra szélesebb körű disztribúció kíséretében.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!