Szekeres Viktor
Ma két új Star Wars-előzetes is érkezett
A Disney továbbra is költi a dollármilliókat a Star Wars új részének kampányára.
Lehet találgatni, hogy 70, 80 vagy 100 millió dollárt költött már a Disney az új Csillagok háborúja-epizód, a Star Wars: Az ébredő Erőt (Star Wars: The Force Awakens) marketingjére, de az biztos, hogy a filmre fordított, nem publikus költségvetéshez még egy jókora összeget kell hozzáadni, ha a moziba kerülés összes költségét akarjuk meghatározni. Persze valószínűleg a befektetés nem hiába való, hiszen minden jel szerint a film igen jövedelmező lesz.
A két új tévés promó egyébként a tizenkettedik és a tizenharmadik a sorban, s ember legyen a talpán, aki meg tudja mondani, hogy tartalmaznak-e az előzetesek újdonságot, vagy csak az eddig látott jeleneteket láthatjuk benne más sorrendben. Aki pedig már unja a reklámokat, annak van egy jó hírünk, a premier a világon és idehaza is december 18-án lesz, azt követően talán egy kicsit visszavesz a Disney marketinges gépezete a tempóból.
Lehet találgatni, hogy 70, 80 vagy 100 millió dollárt költött már a Disney az új Csillagok háborúja-epizód, a Star Wars: Az ébredő Erőt (Star Wars: The Force Awakens) marketingjére, de az biztos, hogy a filmre fordított, nem publikus költségvetéshez még egy jókora összeget kell hozzáadni, ha a moziba kerülés összes költségét akarjuk meghatározni. Persze valószínűleg a befektetés nem hiába való, hiszen minden jel szerint a film igen jövedelmező lesz.
A két új tévés promó egyébként a tizenkettedik és a tizenharmadik a sorban, s ember legyen a talpán, aki meg tudja mondani, hogy tartalmaznak-e az előzetesek újdonságot, vagy csak az eddig látott jeleneteket láthatjuk benne más sorrendben. Aki pedig már unja a reklámokat, annak van egy jó hírünk, a premier a világon és idehaza is december 18-án lesz, azt követően talán egy kicsit visszavesz a Disney marketinges gépezete a tempóból.