Szekeres Viktor
Csúszik a Pacific Rim 2 bemutatója
Pár hónappal elhalasztották a Tűzgyűrű 2 premierjét.
A Universal stúdió kissé késleltetni fogja a Tűzgyűrű második részének (Pacific Rim 2) a bemutatóját. A nyári filmként bemutatott első részt eredetileg 2017. április hetedikén folytatták volna, azonban arra az áprilisra bepakolták a Halálos iramban nyolcadik részét, így a Tűzgyűrű folytatása is nyári film lesz, 2017. augusztus negyedikén kerül bemutatásra Amerikában. (Tehát a csúszás technikai okokból történik, nem pedig produkciósból. De ez persze nyilvánvaló, hiszen Guillermo Del Toro még el sem kezdte a forgatást.)
Mint ismeretes, a majdnem 200 millió dollárból forgatott Tűzgyűrű hatalmas csalódást okozott szerzett bevétel szempontjából Amerikában, alig tudott átvánszorogni a 100 milliós határon, azonban nemzetközileg nem szerepelt rosszul (309 millió dollár), köszönhetően annak, hogy az Amerikán kívül közönségnek még mindig sokkal könnyebb eladni a nagyköltségvetésű és látványos filmeket, mi sokkal inkább érdeklődünk a külsőségek, mint a valódi minőség iránt. Így a Universal úgy érezte, hogy érdemes megpróbálkozni egy második résszel, ugyanis esélyt látnak arra, hogy egy erős marketinggel, rá tudnak pakolni ezekre a bevételekre.
A Universal stúdió kissé késleltetni fogja a Tűzgyűrű második részének (Pacific Rim 2) a bemutatóját. A nyári filmként bemutatott első részt eredetileg 2017. április hetedikén folytatták volna, azonban arra az áprilisra bepakolták a Halálos iramban nyolcadik részét, így a Tűzgyűrű folytatása is nyári film lesz, 2017. augusztus negyedikén kerül bemutatásra Amerikában. (Tehát a csúszás technikai okokból történik, nem pedig produkciósból. De ez persze nyilvánvaló, hiszen Guillermo Del Toro még el sem kezdte a forgatást.)
Mint ismeretes, a majdnem 200 millió dollárból forgatott Tűzgyűrű hatalmas csalódást okozott szerzett bevétel szempontjából Amerikában, alig tudott átvánszorogni a 100 milliós határon, azonban nemzetközileg nem szerepelt rosszul (309 millió dollár), köszönhetően annak, hogy az Amerikán kívül közönségnek még mindig sokkal könnyebb eladni a nagyköltségvetésű és látványos filmeket, mi sokkal inkább érdeklődünk a külsőségek, mint a valódi minőség iránt. Így a Universal úgy érezte, hogy érdemes megpróbálkozni egy második résszel, ugyanis esélyt látnak arra, hogy egy erős marketinggel, rá tudnak pakolni ezekre a bevételekre.