Szekeres Viktor
Ilyen sokan még egy előzetest sem láttak
Ilyen sokan ennyire rövid idő alatt még sosem láttak filmelőzetest.
A Universal stúdió közlése szerint egy hét alatt 100 milliószor nézték meg A szürke ötven árnyalata (Fifty Shades of Grey) első előzetesét. Az E.L. James könyve alapján készült filmet jövőre, Valentin-napon fogják bemutatni, s bár a YouTube-on "csak" 23, valamint 14 millió találatot jelez a 2,5 perces videó a hivatalos feltöltések révén, a gyártó szerint a további platformokon produkált megjelenések révén a megtekintések száma kilenc számjegyűre nőtt, márpedig ilyesmire még nem volt példa a filmek esetében.
A stúdió szokatlan módon indította kampányát, hiszen először az előzetes 15 másodperces ajánlóját mutatták be az Beyonce Instagramján, mely 14 millió netezőt ér el - ez 443 ezer like-ot és több, mint 85 ezer kommentet kapott a követőktől. A trailer megjelenésekor óránként 98 ezer kommentet generált Twitteren és Egyesült Államokban, Kanadában, Angliában, Franciaországban és Németországban és a legmagasabban jegyzett téma volt a Google-ön. Az előzetes 13 millió megtekintést ért el a Yahoo, az IMDb és az Apple platformjain, a Facebookon pedig további 40 milliót.
A Universal stúdió közlése szerint egy hét alatt 100 milliószor nézték meg A szürke ötven árnyalata (Fifty Shades of Grey) első előzetesét. Az E.L. James könyve alapján készült filmet jövőre, Valentin-napon fogják bemutatni, s bár a YouTube-on "csak" 23, valamint 14 millió találatot jelez a 2,5 perces videó a hivatalos feltöltések révén, a gyártó szerint a további platformokon produkált megjelenések révén a megtekintések száma kilenc számjegyűre nőtt, márpedig ilyesmire még nem volt példa a filmek esetében.
A stúdió szokatlan módon indította kampányát, hiszen először az előzetes 15 másodperces ajánlóját mutatták be az Beyonce Instagramján, mely 14 millió netezőt ér el - ez 443 ezer like-ot és több, mint 85 ezer kommentet kapott a követőktől. A trailer megjelenésekor óránként 98 ezer kommentet generált Twitteren és Egyesült Államokban, Kanadában, Angliában, Franciaországban és Németországban és a legmagasabban jegyzett téma volt a Google-ön. Az előzetes 13 millió megtekintést ért el a Yahoo, az IMDb és az Apple platformjain, a Facebookon pedig további 40 milliót.