Szekeres Viktor
Az RTL Klub csúnyán ráfaragott az idei nagy valóságshow-jával
Nem túl gyakori az ilyen, de az RTL idei első nagy valóságshow-ja besülni látszik.
Az RTL Klub talán már bánja a döntését, hogy a mennyiség helyett a minőséget választotta és elhalasztotta a Csillag születik új szezonjának indulását. Feltételezhetően ugyanis a tehetségkutató valóságshow még gyenge felhozatal mellett is több nézőt érdekelt volna, mint a helyére visszahozott Szombat Esti Láz. A táncos reality tavaly az RTLII-es átlagnézettséghez képest kimagaslóan teljesített, azonban az RTL Klubon a gyenge kezdést követően erősen visszaesett a népszerűsége.
Minden számokban kifejezve annyit jelent, hogy szombaton 944 ezren látták az új epizódot, mely teljesítmény a nagyszabású RTL-es realityik 1,5-2 milliós számaitól messze elmarad. S bár ez önmagában nem lenne akkora gond, főleg, hogy a 735 ezer nézőt produkáló, a TV2-n párhuzamosan adott Jurassic Parkot megverte a teljes lakosság körében, azonban az RTL-nek oly fontos kereskedelmi korosztályban csúnyán alulmaradt. Míg Steven Spielberg klasszikusát 397 ezren látták a 18-49 évesek között (24,3%-os közönségarány), addig a táncoló celebeket csak 264 ezren (15,6%-os közönségarány).
Összehasonlításképp a TV2 vasárnapi valóságshow-ja, Az ének iskolája 1,369 millió nézőt érdekelt, köztük 449 ezer 18-49 éveset. Az RTL a műsort a Jurassic Parknál jóval frissebb Zöld Lámpással megszorítani sem tudta (586 ezer néző, 18-49: 345 ezer néző).
Az RTL Klub talán már bánja a döntését, hogy a mennyiség helyett a minőséget választotta és elhalasztotta a Csillag születik új szezonjának indulását. Feltételezhetően ugyanis a tehetségkutató valóságshow még gyenge felhozatal mellett is több nézőt érdekelt volna, mint a helyére visszahozott Szombat Esti Láz. A táncos reality tavaly az RTLII-es átlagnézettséghez képest kimagaslóan teljesített, azonban az RTL Klubon a gyenge kezdést követően erősen visszaesett a népszerűsége.
Minden számokban kifejezve annyit jelent, hogy szombaton 944 ezren látták az új epizódot, mely teljesítmény a nagyszabású RTL-es realityik 1,5-2 milliós számaitól messze elmarad. S bár ez önmagában nem lenne akkora gond, főleg, hogy a 735 ezer nézőt produkáló, a TV2-n párhuzamosan adott Jurassic Parkot megverte a teljes lakosság körében, azonban az RTL-nek oly fontos kereskedelmi korosztályban csúnyán alulmaradt. Míg Steven Spielberg klasszikusát 397 ezren látták a 18-49 évesek között (24,3%-os közönségarány), addig a táncoló celebeket csak 264 ezren (15,6%-os közönségarány).
Összehasonlításképp a TV2 vasárnapi valóságshow-ja, Az ének iskolája 1,369 millió nézőt érdekelt, köztük 449 ezer 18-49 éveset. Az RTL a műsort a Jurassic Parknál jóval frissebb Zöld Lámpással megszorítani sem tudta (586 ezer néző, 18-49: 345 ezer néző).