Szekeres Viktor
A TV2-nek bejött a hétvége
A négynapos hétvége minden napját nyerte a TV2 egész napon és főműsoridőben is.
A TV2 a május elsejével kezdődő hosszú hétvége minden egyes napját megnyerte teljes napon és főműsoridőben is - a csatorna közleménye által kiemelt 18-59 éves korosztályban. Mindez tehát egyben azt is jelenti, hogy a hirdetők számára igen fontos "kereskedelmi", 18-49 éves korosztályban az RTL Klub győzedelmeskedett a főműsoridő tekintetében hiszen ha másképp lenne, akkor vélhetően arra is kitért volna a TV2 sajtóanyaga.
A csatorna eminense ebben az időszakban Az ének iskolája című valóságshow volt, mely május negyedikén közel 1,4 millió nézőt ért el, közönségaránya 23.3% volt. A műsorral egy időben az RTL Klub piaci részesedése mindössze 15.3% volt. Ezzel a teljesítménnyel egyébként Az ének iskolája az elmúlt hét legnézettebb műsora volt 18-59-en és a teljes lakosságban is.
A TV2 a május elsejével kezdődő hosszú hétvége minden egyes napját megnyerte teljes napon és főműsoridőben is - a csatorna közleménye által kiemelt 18-59 éves korosztályban. Mindez tehát egyben azt is jelenti, hogy a hirdetők számára igen fontos "kereskedelmi", 18-49 éves korosztályban az RTL Klub győzedelmeskedett a főműsoridő tekintetében hiszen ha másképp lenne, akkor vélhetően arra is kitért volna a TV2 sajtóanyaga.
A csatorna eminense ebben az időszakban Az ének iskolája című valóságshow volt, mely május negyedikén közel 1,4 millió nézőt ért el, közönségaránya 23.3% volt. A műsorral egy időben az RTL Klub piaci részesedése mindössze 15.3% volt. Ezzel a teljesítménnyel egyébként Az ének iskolája az elmúlt hét legnézettebb műsora volt 18-59-en és a teljes lakosságban is.