Szekeres Viktor
Nemzetközi díjat kapott a VIASAT6 tévés reklámja
Nemzetközi elismeréssel díjazták a Viasat egyik hazai csatornájának reklámját. Érdekesség, hogy a spotokkal nem klasszikus műsort hirdettek, hanem egy focimeccsek szünetében folytatott játékot.
A marketing- és reklámaktivitások eredményességét díjazó Effie megmérettetésen média kategóriában Arany elismeréssel díjazták a VIASAT6, a tavalyi labdarúgó-Európa-bajnokság mérkőzéseinek szünetében vetített Büntető című műsorának marketingkampányát. Az Effie a hírek szerint a Büntető esetében is a kampány üzleti sikerességét, hatékonyságát díjazta.
A műsorról elmondható, hogy átlagos közönségaránya 1.3%-ot ért el az 50 évesnél fiatalabb felnőttek körében, ami Nielsen adatai szerint 85 százalékos emelkedést jelent az előző 10 hét azonos műsorsávjának átlagához képest. Ezen felül a Büntető nem csak a VIASAT6 képernyőjén volt sikeres, hanem a Viasat Play-en is kiemelkedő nézőszámot produkált.
A marketing- és reklámaktivitások eredményességét díjazó Effie megmérettetésen média kategóriában Arany elismeréssel díjazták a VIASAT6, a tavalyi labdarúgó-Európa-bajnokság mérkőzéseinek szünetében vetített Büntető című műsorának marketingkampányát. Az Effie a hírek szerint a Büntető esetében is a kampány üzleti sikerességét, hatékonyságát díjazta.
A műsorról elmondható, hogy átlagos közönségaránya 1.3%-ot ért el az 50 évesnél fiatalabb felnőttek körében, ami Nielsen adatai szerint 85 százalékos emelkedést jelent az előző 10 hét azonos műsorsávjának átlagához képest. Ezen felül a Büntető nem csak a VIASAT6 képernyőjén volt sikeres, hanem a Viasat Play-en is kiemelkedő nézőszámot produkált.