Berta Sándor
Már csendben is maradhat az Uber-sofőr
A közösségi utazásmegosztó új funkciókat tett elérhetővé a prémium ajánlatát használóknak.
A jövőben az UberBLACK szolgáltatást az Amerikai Egyesült Államok 35 városában igénybe vevők már a rendelési folyamat kezdetekor jelezhetik azt a kívánságukat, hogy a kiérkező a sofőr az út alatt hogyan viselkedjen és ne kezdeményezzen beszélgetést. Az úgynevezett csendes móddal a cég az ügyfelei régi kívánságát teljesíti. Kiderült ugyanis, hogy sokakat zavart az, hogy a sofőrök állandóan beszélgetni próbáltak velük.
Aydin Ghajar, az Uber termékmenedzsere azt írta, hogy az új funkciók bevezetésével jobban megkülönböztethetővé akarják tenni a prémium termékeiket és a hagyományos ajánlataikat. Emellett természetesen szeretnék ilyen módon is növelni a megrendelt utak számát és ezáltal a bevételüket. Különösen a prémium szolgáltatások esetében fontos az, hogy az ügyfelek magas minőséget és különleges kényelmet kapjanak a pénzükért cserébe. Ezért olyan kiegészítő lehetőségeket alkalmaznak, amelyekkel minden egyes út során teljesíthetők ezek az elvárások. Különösen a csendes üzemmódot kérték már hosszabb ideje sokan. Amennyiben például valaki meg akarja válaszolni az e-mailjeit vagy éppen elszundítana néhány percre, akkor ezt gyakorlatilag egyetlen kattintással előre jelezheti a sofőrnek. De jelezhető az is, ha valaki éppen szóba elegyedne a vezetővel.
A csendes mód csak egyike az új funkcióknak. Van ugyanis olyan beállítás is, amelynek választásával az utas előre jelezheti a sofőrnek, hogy olyan helyen kellene parkolnia, ahol lehetőség van a csomagok bepakolására. Továbbá az érkező vezető értesíthető arról, hogy inkább meleg vagy hideg legyen az utastérben. Fontos ugyanakkor, hogy a lehetőségeket az utak megrendelésekor kell leadni, később arra nincs lehetőség.
A jövőben az UberBLACK szolgáltatást az Amerikai Egyesült Államok 35 városában igénybe vevők már a rendelési folyamat kezdetekor jelezhetik azt a kívánságukat, hogy a kiérkező a sofőr az út alatt hogyan viselkedjen és ne kezdeményezzen beszélgetést. Az úgynevezett csendes móddal a cég az ügyfelei régi kívánságát teljesíti. Kiderült ugyanis, hogy sokakat zavart az, hogy a sofőrök állandóan beszélgetni próbáltak velük.
Aydin Ghajar, az Uber termékmenedzsere azt írta, hogy az új funkciók bevezetésével jobban megkülönböztethetővé akarják tenni a prémium termékeiket és a hagyományos ajánlataikat. Emellett természetesen szeretnék ilyen módon is növelni a megrendelt utak számát és ezáltal a bevételüket. Különösen a prémium szolgáltatások esetében fontos az, hogy az ügyfelek magas minőséget és különleges kényelmet kapjanak a pénzükért cserébe. Ezért olyan kiegészítő lehetőségeket alkalmaznak, amelyekkel minden egyes út során teljesíthetők ezek az elvárások. Különösen a csendes üzemmódot kérték már hosszabb ideje sokan. Amennyiben például valaki meg akarja válaszolni az e-mailjeit vagy éppen elszundítana néhány percre, akkor ezt gyakorlatilag egyetlen kattintással előre jelezheti a sofőrnek. De jelezhető az is, ha valaki éppen szóba elegyedne a vezetővel.
A csendes mód csak egyike az új funkcióknak. Van ugyanis olyan beállítás is, amelynek választásával az utas előre jelezheti a sofőrnek, hogy olyan helyen kellene parkolnia, ahol lehetőség van a csomagok bepakolására. Továbbá az érkező vezető értesíthető arról, hogy inkább meleg vagy hideg legyen az utastérben. Fontos ugyanakkor, hogy a lehetőségeket az utak megrendelésekor kell leadni, később arra nincs lehetőség.