SG.hu
A Lenovohoz igazolt az Acer vezetője
A Lenovo, a világ második legnagyobb PC gyártója bejelentette, hogy Gianfranco Lanci személyében új felsővezető csatlakozott a Lenovo csapatához a cég EMEA régiójának elnökeként, valamint a Lenovo Group alelnökeként. Az Acer korábbi elnök-vezérigazgatójának feladatai közt szerepel majd a Lenovo növekedésének fenntartása a régióban.
A mai bejelentés alkalmával Lanci kiemelte, hogy tervei szerint 2013-ra a Lenovo a három legnagyobb PC gyártó között lesz az EMEA régióban. "Az elmúlt évben a PC-piac számos szereplője tapasztalt bizonytalanságot, de mi követtük stratégiánkat - megvédtük és a jövőben tovább növeljük THINK üzletágunkat, mialatt olyan új területek felé vesszük az irányt, mint a fogyasztói piacok"- mondta Lanci, aki hivatalosan április 2-tól tölti be EMEA elnöki pozícióját. "Oroszországban és Németországban már kitűnő eredményeket értünk el fogyasztói szegmensben, és az idei stratégia részeként nagy hangsúlyt fektetünk az IDEA - általános fogyasztókat célzó - termékeink népszerűsítésére és terjesztésére az EMEA régióhoz tartozó többi országok piacán is."
A Lenovo elnök-vezérigazgatója, Yuanqing Yang hozzátette: "Felismertük, hogy a Lenovo egy új korszakba lép - a PC-plusz korába -, amelyben a személyi számítógépek továbbra is központi szerepeket töltenek be a PC-k, tabletek, okostelefonok és okos TV-k ökoszisztémájában. Ebben az új korszakban nem elég az üzleti csatornák meghódítását folytatnunk, de növelnünk kell globális jelenlétünket a fogyasztói szegmensben is. Gianfranco Lanci épp az ezeken a területeken szerzett tudásával és tapasztalatával járulhat hozzá a Lenovo sikereihez. Biztos vagyok abban, hogy segít elérni céljainkat nem csak a régióban, de globálisan is."
Lanci megjegyezte, hogy a táblagépek térhódítása és a PC-k új formái - mint például a vékony ultrabook - új lehetőségeket jelentenek a Lenovo számára. "Az EMEA régió egy stratégiailag kritikus piac. Meg kell őriznünk vezető szerepünket a vállalatoknak szánt termékek piacán - ahol nemzetközileg jelenleg piacvezetők vagyunk -, de a másik oldalon jelentősen kell növelnünk jelenlétünket a régió fogyasztói és a kkv szektoraiban. Ezzel akár 10%-os piaci részesedésre is szert tehetünk a top 10 EMEA országban, közelebb kerülve hosszabb távú céljainkhoz: egyike lehetünk a régió három legnagyobb gyártójának."
A mai bejelentés alkalmával Lanci kiemelte, hogy tervei szerint 2013-ra a Lenovo a három legnagyobb PC gyártó között lesz az EMEA régióban. "Az elmúlt évben a PC-piac számos szereplője tapasztalt bizonytalanságot, de mi követtük stratégiánkat - megvédtük és a jövőben tovább növeljük THINK üzletágunkat, mialatt olyan új területek felé vesszük az irányt, mint a fogyasztói piacok"- mondta Lanci, aki hivatalosan április 2-tól tölti be EMEA elnöki pozícióját. "Oroszországban és Németországban már kitűnő eredményeket értünk el fogyasztói szegmensben, és az idei stratégia részeként nagy hangsúlyt fektetünk az IDEA - általános fogyasztókat célzó - termékeink népszerűsítésére és terjesztésére az EMEA régióhoz tartozó többi országok piacán is."
A Lenovo elnök-vezérigazgatója, Yuanqing Yang hozzátette: "Felismertük, hogy a Lenovo egy új korszakba lép - a PC-plusz korába -, amelyben a személyi számítógépek továbbra is központi szerepeket töltenek be a PC-k, tabletek, okostelefonok és okos TV-k ökoszisztémájában. Ebben az új korszakban nem elég az üzleti csatornák meghódítását folytatnunk, de növelnünk kell globális jelenlétünket a fogyasztói szegmensben is. Gianfranco Lanci épp az ezeken a területeken szerzett tudásával és tapasztalatával járulhat hozzá a Lenovo sikereihez. Biztos vagyok abban, hogy segít elérni céljainkat nem csak a régióban, de globálisan is."
Lanci megjegyezte, hogy a táblagépek térhódítása és a PC-k új formái - mint például a vékony ultrabook - új lehetőségeket jelentenek a Lenovo számára. "Az EMEA régió egy stratégiailag kritikus piac. Meg kell őriznünk vezető szerepünket a vállalatoknak szánt termékek piacán - ahol nemzetközileg jelenleg piacvezetők vagyunk -, de a másik oldalon jelentősen kell növelnünk jelenlétünket a régió fogyasztói és a kkv szektoraiban. Ezzel akár 10%-os piaci részesedésre is szert tehetünk a top 10 EMEA országban, közelebb kerülve hosszabb távú céljainkhoz: egyike lehetünk a régió három legnagyobb gyártójának."