Németh Szabolcs

WarFront - Turning Point

Számtalan, a világháborút feldolgozó játék van már ma is a piacon, azonban úgy látszik ezt a témát tartják a fejlesztők az egyik legizgalmasabbnak illetve eladhatónak mert mindig újabb és újabb ötletekkel állnak elő. Ezek közül az egyik legszínesebb próbálkozás a WarFront - Turningpoint.

A történet első olvasatra nagyon komplex, ami már önmagában örvendetes, hiszen így nem egy esztelen, se füle, se farka történeti szállal lesz dolgunk. Az amerikaiak és a németek közt egyre nő a feszültség miután a németek egy olyan bázist fejlesztettek ki, amely láthatatlan és amelyen a tengerentúli hírszerzés szerint egy mindent elsöprő csodafegyver kifejlesztése folyik. Az amcsik megpróbálnak pozíciót erősíteni, azonban a német titkosszolgálatnak nem csakvelük, hanem a szovjetekkel is meggyűlik a bajuk. Kiderül, hogy egy csinos nő, aki éveken át a náciknak dolgozott, valójában egy szovjet kém, Nadia Amanova.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

A játék az RTS, valamint egy lájtos FPS keveréke. Mint az az előző mondatból kiderül, a hangsúly a stratégián van. A történések nagy részét a megszokott madártávlati nézetből követhetjük figyelemmel, amelyet - például bizonyos járművek irányításánál - FPS-nézetbe váltással is megfűszerezhetünk. A már így is pikáns keveréket tovább bolondították azzal, hogy a világháborús környezetbe belehelyezték a főleg fantasy RTS-ekre jellemző "válasszunk egy hőst és fejlesszük a végtelenségig" lehetőséget. Hősünk, azaz szuperkatonánk minden egyes sikeres küldetés során tapasztalati pontokat, esetenként fegyvereket vagy egyéb hasznos cumókat zsebelhet be.

További érdekesség, hogy az egyes országok oldalán olyan támadó alakulatok is feltűnnek, amelyek a világháborúban még nem álltak a rendelkezésükre, mivel azokat csak később fejlesztették ki. Az egyjátékos módban ingame videók, valamint filmes betétek segítik megérteni a történések magvát. Természetesen egy ilyen ígéretes alkotásból a többjátékos mód sem hiányozhat. Egyszerre akár tízen is egymásnak eshetünk az amerikaiak, németek vagy éppen a szovjetek oldalán.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Sokszor mondtuk már, hogy a világháborús játékokkal Dunát lehet - most inkább Tiszát kéne - rekeszteni, de úgy gondoljuk, hogy a War Front nem egy olcsó utánzás lesz, hanem igazi, egyedi hangulatú program Csak győzzük kivárni.

A játék hivatalos lapja

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Nameny56 #21
    NEm rossz játék ez...!Higyje el mindenki!:)
  • alma2 #20
    Jol elbeszelgetek itt magammal :)
    Tegnap nagyon lehuztam, de az utolso 3 palyara jott a meglepetes, mobilshield atombomba stb tobb hasznalhato egyseg, az utolso elotti palyan mar tisztara red alert hangulatom volt, ha nem lett volna olyan nyogvenyelos az eleje talan tobb embernek lenne par pozitiv velemenye rola, mint most nekem, bar azert nem 180 fokos fordulat de majdnem !
    bar ez a nagyon pici egyseg limit bosszanto, 10 perc alatt beleutkozik az ember. nagy nagy harcokat akarunk :)
  • alma2 #19
    Mindig tobb eselyt adok ezeknek a magyar jatekoknak, de csak nem tortenik meg a csoda /bar a joint task force kivetel/
    7 palyat megcsinaltam, normalon.taktika ilyesmi nem kell. legyart az ember 5 tankot berakja a hoseit az elejen kapott heavy tankba legyart 10 artyt, kozejuk bepakol 3 javitot es szo szerint gyorsitott jatekmenetben vegiggyalogol a palyan. persze rengetek felesleges penzel meg gyart 5 repteret/mindjart kiprobalom lehet, hogy 20 at is lehet/ es mindent szetbombazz, jatekelmeny 0, kihivas 0, FPS mod igazi parasztvakitas semmire nem jo. ugy latszik rajottek ok is igy a talan 6. palyan direktbe mondja, hogy szallj be a bunkerbe hogy lassad milyen is fpsbe lovoldozni... Zene viszont jo, csak uncsi egy ido utan, hangok gagyik.Az az egyfele robbanas 5 percig latvanyos aztan unalmas... valamit hozzataok mar ossze fiuk, mert ezekre a tucat ocsak jateokra nem hiszem, hogy nagy igeny lenne. Az atvezeto animok jol megrendezettek. Bar gondolom ok is inkabb supreme commandereznek, ezzel viszont egyet ertek veluk :p
    kb akkora csalodas mint a battlestation midway, mindketto 8 eveseknek keszult. De a maradek 4-5 palyat meg megcsinalom, hatha lesz valami valtozas vagy mazohista vagyok, vagy orok bizakdodo,csak nem ennyibe merul ki az egesz...
    multi skirmish meg lehet jo, arrol meseljen mas !
  • powermause2 #18
    RTS rajongóknak kötelező!ruszki JS-3,germán sonictank,brit nehézövegek,ágyúnaszád-Zeppelinek...rengeteg fantázia van benne!Kicsit könnyen pusztulnak a tankok,valamint a hősök egymagukban felérnek egy hadsereggel.Na meg lehetne több nyersanyag is.Ám a grafika minden pénzt megér!Jólkezelhető a 3D-és tér ,szépek az egységek ,a háttér sem csúnya.Az ellenfél keményen és ravaszul kűzd.Szóval jó játék!
  • kabal1977 #17
    Inkább aszem megveszem a Supreme commander-t és nosztalgiázom 1 et
  • kabal1977 #16
    Háát izé Letöltöttem kipróbálltam...............

    Ezt már biztos nem fogom megvenni..... Pedig hogy reménykettem benne hogy normális game lesz..........

    Azt még le lehet nyelni hogy alternatív idősík meg bla bla bla. De hogy A Németek hogy kerültek kapásból a kampány elején London közepére.
    Azt el sem tudom képzelni........ Ami azt illeti a két évvel ezelőtti állapota játéknak jobb volt......

    Egyébkébt láttam hogy kiadó válltás volt. Elmar-t kirugták a cdv-től vagy mi? aztán rájöttek hogy mit művelt? Na de télleg a grafikán kívül van ebben a gámá-ban valami értelmes. legalább a cvalojában létező tankok kinézete megmaradt olyannak amért vertem az asztal...
    Tudod Tempest az L/71 az L/71.............
  • alma2 #15
    az lemaradt 1024*768-ban.
  • alma2 #14
    Remelem valamelyik fejleszto olvassa ezt a forumot.
    17" CRT monitoron nem lehet elolvasni azokat mosott betuket...a tooltip-ek helyett, meg mar csak paca van a kepernyon.
    Az atvezeto animacioknal is mondhato, tul aprok a betuk es nem tudom miert a videora kell ratenni amikor alatta ott a nagy ures hely.
    A szokasos alap hiba az atvezeto animacio hangereje koszono viszonyban sincsen a jatekbeli hangerovel.
    Bar jo sok pozitivat is tudnek irni, de azt majd megteszi mas :)
  • donatus13 #13
    :)
  • BiroAndras #12
    "Kezdjük azzal, hogy azok Panher2 és olyan tankot nem tudtak még gyártani, csak féligkész prototípos volt. Innen a kérdés értelmetlen"

    Ha jól tudom, erősen alternatív történelemről van szó. Legalábbis nekem nem rémlik exoskeleton a II.vh-ból.