Hörcsöki Szabolcs

Űrhajós látványosságok az EgoSofttól

A német EgoSoft állítólag új grafikai etalont kíván létrehozni az X3: Reunion című programmal. A fejlesztők - állításuk szerint mindent kihajtanak a DirectX 9-es technológiából.

A képek meglehetősen markáns módon mutatják be az új, értelemszerűen X3 grafikai motor (vagy persze a Photoshop) képességeit, tehát lehet valami abban, amit az Ego állít. Mindenesetre a gyönyörű grafika önmagában még kevés az üdvösséghez, hacsak nem fizetős techdemónak szánják (volt már rá példa, ugye).

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

A Reunion egyébként egy ismert sorozat harmadik darabja, az első még 1999 júniusában látott napvilágot, X: Beyond the Frontier néven. Az Ego célja már akkor is az volt, hogy az Elite sorozat régi dicsőségét másolja le (mint talán emlékeztek rá, az eredeti Elite 1984-ben készült, s azóta már rengeteg gépen megjelent már, itthon a Commodore 64 verzió volt a legismertebb). Ráadásul a készítők az első két részben igazán gyönyörű grafikát varázsoltak elénk. Tehát minőségi ősökben nincs hiány, a képek jól mutatnak, már csak őszig kell kibírni és meglátjuk, mi válik valóra a meglehetősen fellengzős ígéretekből.

A játék honlapja

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • TheZsenyka #5
    Rombolj rá az EVE Online MMORPG gyöngyszemre, és máris egy élettel teli, cool grafikájú űrhajós-kereskedős gammában találod magad. És még karakterfejlődés is van. Jók az off cuccok, de két pillanat alatt megúnja az ember.

    Eve Online
  • Zsolo007 #4
    Hát nagyon nem értek veled egyet, az X bukott azon hogy nem volt normális story és túl nyitott volt, de az x2nél ez a probléma már nem állt fent. Ott már volt rendes story ennek köszönhetően igenis egy nagyon jó játék lett belőle. Én magam is sokat játszottam vele. Hogy az Elite-et lekörözte e azt nem tudom mert azzal sosem játszottam, de nem tartom valószínűnek....
  • echo #3
    Mondjuk elég kemény feladat vár minden fejlesztőre, manapság már nem csak a minél előbbi megtérülés miatt kell minnél előbb kijönni a progival, hanem mert elég gyorsan avul el a grafika, ha még egy félévet rászánnak esetleg, lehet már nem fog nagyot ütni...
  • Drawain #2
    Az összes X játék a nehézkes és lassú játékmeneten, a játékélménynél bukott...
  • tomo #1
    grafikai etalont konnyeb letrhozni, mint jatekelmenyben nagyot nyujtani...