Berta Sándor
Intelligens óra a Swatchtól
A Swatch és a Microsoft cégek Smart Swatch nevű terméke többek között abban különbözik a hagyományos karóráktól, hogy a redmondi szoftveróriás MSN Direct nevű, részben fizetős szolgáltatása is elérhető vele.
A neves svájci óragyártó és a Microsoft közösen fejlesztett ki egy hétköznapinak közel sem nevezhető karórát. A most bemutatott Paparazzi-sorozat tagjai abban is különlegesek, hogy amint azt a Swatch és a Microsoft állítja: "Az órák tulajdonosa az első kézből tudhatja meg, hogy egy sztár vagy híresség éppen hol bukkan fel legközelebb." Egy Swatch Paparazzi készülékhez jár egy "Swatch meet a celebrity" nevű csomag is, amelynek a segítségével a karóra tulajdonosa egy híres személlyel való találkozót nyerhet. A lehetséges találkozók egyike lehet például Bill Gates-szel, a Microsoft társalapítójával is. Az eseményre 2005 januárjában a Consumer Electronic Show keretében kerülhet majd sor.
Nick Hayek, a Swatch vezérigazgatója, Mischa Barton modell és Bill Gates
A "Swatch meet"-en való részvételhez azonban nem feltétel egy Smart Swatch megvásárlása. A Paparazzi-óra viselőjét automatikusan ellátja különböző információkkal, így például a "Swatch City" közleményeivel, amelyekben hírek és tippek találhatók a szórakoztató-elektronika világából és az adott országok belföldi hírei, valamint regionális időjárás-jelentésekkel és -előrejelzésekkel, valamint a legfontosabb tőzsdei információkkal. Ezenkívül a karóra tulajdonosa tájékoztatást kap a Swatch news keretében a cég legújabb termékeiről, akcióiról, valamint a találka-sorsolás eredményeiről.
A Swatch Paparazzinak vízálló, újratölthető lítiumionos eleme van és két év garanciát vállal rá a svájci óragyártó. A karórából négy különböző színű változat kerül a boltokba. A felhasználóknak lehetőségük lesz személyre szabott termékeket is vásárolniuk, amelyekben például van horoszkóp is. Utóbbi szolgáltatás ára 40 dollár, míg az időpont-emlékeztető és az azonnali üzenetküldő funkciók további 60 dollárba kerülnek. Az óra ára 150 dollár és a tervek szerint eleinte csak az Egyesült Államokban lesz kapható.
A neves svájci óragyártó és a Microsoft közösen fejlesztett ki egy hétköznapinak közel sem nevezhető karórát. A most bemutatott Paparazzi-sorozat tagjai abban is különlegesek, hogy amint azt a Swatch és a Microsoft állítja: "Az órák tulajdonosa az első kézből tudhatja meg, hogy egy sztár vagy híresség éppen hol bukkan fel legközelebb." Egy Swatch Paparazzi készülékhez jár egy "Swatch meet a celebrity" nevű csomag is, amelynek a segítségével a karóra tulajdonosa egy híres személlyel való találkozót nyerhet. A lehetséges találkozók egyike lehet például Bill Gates-szel, a Microsoft társalapítójával is. Az eseményre 2005 januárjában a Consumer Electronic Show keretében kerülhet majd sor.
Nick Hayek, a Swatch vezérigazgatója, Mischa Barton modell és Bill Gates
A "Swatch meet"-en való részvételhez azonban nem feltétel egy Smart Swatch megvásárlása. A Paparazzi-óra viselőjét automatikusan ellátja különböző információkkal, így például a "Swatch City" közleményeivel, amelyekben hírek és tippek találhatók a szórakoztató-elektronika világából és az adott országok belföldi hírei, valamint regionális időjárás-jelentésekkel és -előrejelzésekkel, valamint a legfontosabb tőzsdei információkkal. Ezenkívül a karóra tulajdonosa tájékoztatást kap a Swatch news keretében a cég legújabb termékeiről, akcióiról, valamint a találka-sorsolás eredményeiről.
A Swatch Paparazzinak vízálló, újratölthető lítiumionos eleme van és két év garanciát vállal rá a svájci óragyártó. A karórából négy különböző színű változat kerül a boltokba. A felhasználóknak lehetőségük lesz személyre szabott termékeket is vásárolniuk, amelyekben például van horoszkóp is. Utóbbi szolgáltatás ára 40 dollár, míg az időpont-emlékeztető és az azonnali üzenetküldő funkciók további 60 dollárba kerülnek. Az óra ára 150 dollár és a tervek szerint eleinte csak az Egyesült Államokban lesz kapható.