SG.hu
Cisco IP-telefonokat vezet be a Raiffeisen Bank
A Raiffeisen Bank 2004 végéig országszerte 25 új fiókot nyit, melyekben az egységes kommunikációs infrastruktúrát a Cisco IP-telefon megoldása biztosítja.
A beruházás során döntő szempont volt az, hogy a Raiffeisen Bank egyetlen fővállalkozót keresett, aki képes a fiókirodák telekommunikációs hálózatát egységes, szabványos konfiguráció alapján megvalósítani. A standard informatikai háttér jelentős megtakarításokat eredményez az üzemeltetés szempontjából. A hálózati auditot és egy IP-telefónia pilotot követően a Raiffeisen Bank a Cisco IP alapú technológiáját választotta a fiókhálózat telekommunikációs infrastruktúrájának kiépítéséhez.
A végponttól végpontig terjedő Cisco infrastruktúra alapján nincs szükség külön hang- és adathálózat kiépítésére, hiszen a hangkommunikáció is az IP alapú hálózaton történik. A projekt tervezését, az implementációt és a rendszerintegrációs tevékenységet a NextiraOne Magyarország Kft. és a Synergon Rt., a Cisco Systems IP kommunikációs partnerei végzik.
A beruházás során döntő szempont volt az, hogy a Raiffeisen Bank egyetlen fővállalkozót keresett, aki képes a fiókirodák telekommunikációs hálózatát egységes, szabványos konfiguráció alapján megvalósítani. A standard informatikai háttér jelentős megtakarításokat eredményez az üzemeltetés szempontjából. A hálózati auditot és egy IP-telefónia pilotot követően a Raiffeisen Bank a Cisco IP alapú technológiáját választotta a fiókhálózat telekommunikációs infrastruktúrájának kiépítéséhez.
A végponttól végpontig terjedő Cisco infrastruktúra alapján nincs szükség külön hang- és adathálózat kiépítésére, hiszen a hangkommunikáció is az IP alapú hálózaton történik. A projekt tervezését, az implementációt és a rendszerintegrációs tevékenységet a NextiraOne Magyarország Kft. és a Synergon Rt., a Cisco Systems IP kommunikációs partnerei végzik.