Berta Sándor
Egyesíti erőit a Slack és az Amazon
A két fél el akarja mélyíteni az együttműködését.
Új szerződést kötött egymással a Slack és az Amazon. A megállapodás alapján a belső üzenetküldő megoldást kínáló vállalat átdolgozza a beszéd- és videohívás-funkcióját, hogy azt zökkenőmentesen integrálni lehessen az Amazon Web Services (AWS) Chime nevű platformjába és a kereskedelmi konszern munkatársai hozzáférést kapnak a Slack eszközeihez. Eddig a 350 000 embert foglalkoztató IBM volt a belső üzenetküldő megoldást kínáló cég legnagyobb ügyfele, ez immár a több mint 840 000 teljes és részmunkaidős alkalmazottnak munkát adó Amazon lett.
A Slack és az Amazon között egyre szorosabbá váló szövetség egyértelműen a Microsoft és annak Teams nevű szolgáltatása ellen irányul. Az utóbbi - a Zoom mellett - az elmúlt hónapokban egyre népszerűbb lett, amikor a koronavírus-járvány miatt a különböző társaságok és oktatási intézmények megfelelő kommunikációs szoftvert kerestek.
Matt Garman, az Amazon üzletekért és marketingért felelős alelnöke kiemelte, hogy korábban soha nem fektettek be ilyen mértékben a Chime felhasználói interfészébe, mint ahogy most azt a Slack teszi majd. A menedzser egyszerűen érzékeltette a különbséget: van egy felhasználói felületük az ügyfeleik számára, ami jó, de nem a Slack. Az utóbbi ugyanis sokkal jobb az ő megoldásuknál.
Stewart Butterfield, a Slack társalapítója és vezérigazgatója kijelentette, hogy a vállalati szoftverek jövőjét a felhőalapú szolgáltatások és a különböző munkák során együttműködést biztosító eszközök kombinációja biztosíthatja. Az ő platformjuknak köszönhetően az egyes csoportok egyszerűen és zökkenőmentesen kezelhetik a felhőalapú infrastruktúra-projekteket és elindíthatják ezeket a szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez el kellene hagyniuk a Slack rendszerét.
Új szerződést kötött egymással a Slack és az Amazon. A megállapodás alapján a belső üzenetküldő megoldást kínáló vállalat átdolgozza a beszéd- és videohívás-funkcióját, hogy azt zökkenőmentesen integrálni lehessen az Amazon Web Services (AWS) Chime nevű platformjába és a kereskedelmi konszern munkatársai hozzáférést kapnak a Slack eszközeihez. Eddig a 350 000 embert foglalkoztató IBM volt a belső üzenetküldő megoldást kínáló cég legnagyobb ügyfele, ez immár a több mint 840 000 teljes és részmunkaidős alkalmazottnak munkát adó Amazon lett.
A Slack és az Amazon között egyre szorosabbá váló szövetség egyértelműen a Microsoft és annak Teams nevű szolgáltatása ellen irányul. Az utóbbi - a Zoom mellett - az elmúlt hónapokban egyre népszerűbb lett, amikor a koronavírus-járvány miatt a különböző társaságok és oktatási intézmények megfelelő kommunikációs szoftvert kerestek.
Matt Garman, az Amazon üzletekért és marketingért felelős alelnöke kiemelte, hogy korábban soha nem fektettek be ilyen mértékben a Chime felhasználói interfészébe, mint ahogy most azt a Slack teszi majd. A menedzser egyszerűen érzékeltette a különbséget: van egy felhasználói felületük az ügyfeleik számára, ami jó, de nem a Slack. Az utóbbi ugyanis sokkal jobb az ő megoldásuknál.
Stewart Butterfield, a Slack társalapítója és vezérigazgatója kijelentette, hogy a vállalati szoftverek jövőjét a felhőalapú szolgáltatások és a különböző munkák során együttműködést biztosító eszközök kombinációja biztosíthatja. Az ő platformjuknak köszönhetően az egyes csoportok egyszerűen és zökkenőmentesen kezelhetik a felhőalapú infrastruktúra-projekteket és elindíthatják ezeket a szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez el kellene hagyniuk a Slack rendszerét.