Gyurkity Péter
Indul a Xiaomi európai online boltja
A kínai gyártó a terveknek megfelelően elindítja európai és amerikai boltját, egyelőre kiegészítőkkel.
A Xiaomi néhány héttel ezelőtt jelezte, hogy erősebb jelenlétet kíván megalapozni mind az európai, mind pedig az észak-amerikai régióban, ennek megfelelően pedig elindítaná saját online boltját, amely az első körben néhány kiegészítőt kínálna a nyugati felhasználóknak. Erre most sor is került, a kínálat remélhetőleg gyorsan bővülni fog.
Az Mi Store névre keresztelt online platform debütálására az USA-ban június elsején, a kiválasztott nagyobb európai piacokon pedig egy napra rá kerül sor. Régiónkban egyelőre az Egyesült Királyság, Németország, valamint Franciaország kerül be a körbe, ez azonban valószínűleg csak az első menet, hiszen a kínálat tekintetében is igencsak korlátozott, szerénynek nevezhető jelenléttel szembesülünk. Ahogy azt eredetileg is tervezték, az első időszakban mindössze néhány kiegészítő kap helyet a boltban, ezeket szerezhetjük be a megszokottnál könnyebben és egyszerűbben, míg az okostelefonokra egyelőre várnunk kell.
Természetesen mindenki ez utóbbira vár, a Xiaomi azonban eddig nem közölte, hogy mikortól szeretnék megkönnyíteni saját okostelefonjaik beszerzését. Ez minden bizonnyal csak idő kérdése, hiszen a négy évvel ezelőtt útjára indult cég az utóbbi időben nagyon is jól szerepel, a kellemes hardveres jellemzőket és igencsak kedvezményes árakat felmutató megoldásaik révén jókora népszerűségre tettek szert, az ázsiai régióban - különösen a számukra hazai kínai piacon - ma már jelentős szereplőnek számítanak.
A boltban egyelőre a cég saját karkötőjét, az Mi márkát hordozó fejhallgatót, valamint külső töltőket kínálnak. Eközben képek szivárogtak ki a Redmi Note 2 készülékről, amely arra utal, hogy ennek elrajtolása sincs messze.
A Xiaomi néhány héttel ezelőtt jelezte, hogy erősebb jelenlétet kíván megalapozni mind az európai, mind pedig az észak-amerikai régióban, ennek megfelelően pedig elindítaná saját online boltját, amely az első körben néhány kiegészítőt kínálna a nyugati felhasználóknak. Erre most sor is került, a kínálat remélhetőleg gyorsan bővülni fog.
Az Mi Store névre keresztelt online platform debütálására az USA-ban június elsején, a kiválasztott nagyobb európai piacokon pedig egy napra rá kerül sor. Régiónkban egyelőre az Egyesült Királyság, Németország, valamint Franciaország kerül be a körbe, ez azonban valószínűleg csak az első menet, hiszen a kínálat tekintetében is igencsak korlátozott, szerénynek nevezhető jelenléttel szembesülünk. Ahogy azt eredetileg is tervezték, az első időszakban mindössze néhány kiegészítő kap helyet a boltban, ezeket szerezhetjük be a megszokottnál könnyebben és egyszerűbben, míg az okostelefonokra egyelőre várnunk kell.
Természetesen mindenki ez utóbbira vár, a Xiaomi azonban eddig nem közölte, hogy mikortól szeretnék megkönnyíteni saját okostelefonjaik beszerzését. Ez minden bizonnyal csak idő kérdése, hiszen a négy évvel ezelőtt útjára indult cég az utóbbi időben nagyon is jól szerepel, a kellemes hardveres jellemzőket és igencsak kedvezményes árakat felmutató megoldásaik révén jókora népszerűségre tettek szert, az ázsiai régióban - különösen a számukra hazai kínai piacon - ma már jelentős szereplőnek számítanak.
A boltban egyelőre a cég saját karkötőjét, az Mi márkát hordozó fejhallgatót, valamint külső töltőket kínálnak. Eközben képek szivárogtak ki a Redmi Note 2 készülékről, amely arra utal, hogy ennek elrajtolása sincs messze.