Berta Sándor
Minden okostelefon-tulajdonos Twitter-használóvá válhat
A mikroblog egyszerűen beépíthetővé teszi csevegőszolgáltatását a mobil alkalmazásokba.
A Twitter megpróbálja beépíteni termékét a különböző mobil alkalmazásokba, mindezt úgy, hogy az embereket ne zavarja a dolog. A stratégia első felét Dick Costolo, a Twitter vezetője mutatta be a cég fejlesztői konferenciáján. A Twitter első lépésként létrehozta a Fabric nevű új platformot, amelynek segítségével sokkal könnyebbé válhat az alkalmazások fejlesztése. A Fabric számos hasznos eszközt tartalmaz, amik segíthetnek a programozóknak a problémák megoldásában.
A tavaly megvásárolt MoPub segítségével a programozók különösebb felhajtás nélkül integrálhatnak majd mobil reklámokat az alkalmazásaikba, a Twitter pedig cserébe több százezer program esetében részesülhet a hirdetési bevételekből. A Fabric egyik másik eszköze a Digits, amelynél bárki a telefonszámának a megadásával létrehozhat egy új fiókot, így a bejelentkezéshez elegendő lesz a név és az e-mail helyett csupán a telefonszámot közölni, azaz nincs szükség jelszavakra sem. A megoldás már működik például a WhatsApp esetében. A Twitter terve az, hogy a Digits szabvánnyá váljon. A Digits már 216 országban és 28 nyelven elérhető, s kompatibilis az Androidra, az iOS-re készített, illetve a webes szoftverekkel.
Jeff Seibert, a Twitter mobil platformjának vezetője szerint ha olyan eszközöket kínálnak, amiket minden fejlesztő jónak fog találni és amelyeket nagyon egyszerűen integrálhatnak majd a termékeikbe, akkor ez számukra kifizetődő lesz. Mat Honan, a The Wired munkatársa viszont az új platformot egy trójai falóhoz hasonlította, ugyanis még annak is állandóan a Twittert kellene használnia, aki amúgy nem is regisztrálta magát a szolgáltatásra. Október közepén derült ki, hogy a mikroblogot használóknak Franciaországban lehetőségük lesz az üzeneteik mellett pénzt is küldeni. A Twitter és a Banques Populaires Caisses d'Epargne (BPCE) francia bankcsoport képviselői tárgyalásokat folytatnak az új szolgáltatás bevezetéséről.
A Twitter megpróbálja beépíteni termékét a különböző mobil alkalmazásokba, mindezt úgy, hogy az embereket ne zavarja a dolog. A stratégia első felét Dick Costolo, a Twitter vezetője mutatta be a cég fejlesztői konferenciáján. A Twitter első lépésként létrehozta a Fabric nevű új platformot, amelynek segítségével sokkal könnyebbé válhat az alkalmazások fejlesztése. A Fabric számos hasznos eszközt tartalmaz, amik segíthetnek a programozóknak a problémák megoldásában.
A tavaly megvásárolt MoPub segítségével a programozók különösebb felhajtás nélkül integrálhatnak majd mobil reklámokat az alkalmazásaikba, a Twitter pedig cserébe több százezer program esetében részesülhet a hirdetési bevételekből. A Fabric egyik másik eszköze a Digits, amelynél bárki a telefonszámának a megadásával létrehozhat egy új fiókot, így a bejelentkezéshez elegendő lesz a név és az e-mail helyett csupán a telefonszámot közölni, azaz nincs szükség jelszavakra sem. A megoldás már működik például a WhatsApp esetében. A Twitter terve az, hogy a Digits szabvánnyá váljon. A Digits már 216 országban és 28 nyelven elérhető, s kompatibilis az Androidra, az iOS-re készített, illetve a webes szoftverekkel.
Jeff Seibert, a Twitter mobil platformjának vezetője szerint ha olyan eszközöket kínálnak, amiket minden fejlesztő jónak fog találni és amelyeket nagyon egyszerűen integrálhatnak majd a termékeikbe, akkor ez számukra kifizetődő lesz. Mat Honan, a The Wired munkatársa viszont az új platformot egy trójai falóhoz hasonlította, ugyanis még annak is állandóan a Twittert kellene használnia, aki amúgy nem is regisztrálta magát a szolgáltatásra. Október közepén derült ki, hogy a mikroblogot használóknak Franciaországban lehetőségük lesz az üzeneteik mellett pénzt is küldeni. A Twitter és a Banques Populaires Caisses d'Epargne (BPCE) francia bankcsoport képviselői tárgyalásokat folytatnak az új szolgáltatás bevezetéséről.