Szekeres Viktor
Gyengén kezdett a TV2 új szuperprodukciója
Még 1 millió embert sem érdekelt a TV2 új celebes valóságshow-ja, bár az adatok csalókák, hiszen a csatorna még így is könnyedén megelőzte az RTL Klub a péntek esti nézettségi versenyben.
A Voice tavaly gyenge szereplésének köszönhetően a TV2 idén inkább celebes showműsorokkal próbált nézőket szerezni. A Mr. és Mrs. meglepő felélesztése csütörtökönként igazolta a papírformát, a vetélkedő továbbra sem érdekli a közönséget, az RTL Klub filmjeivel könnyedén veri. A TV2 sajnálatára a Sztárban sztár című éneklős valóságshow sem mozgatta meg a közönség fantáziáját, ugyanis alig több, mint 800 ezer nézőt választotta azt péntek esti szórakozásául.
A visszafogott start ellenére a pénteki napot kereskedelmi célcsoportban és teljes lakosságban is megnyerte a TV2. A Sztár a sztárban 27,1%-os közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, megelőzve az RTL Klubot, amely 14,7%-os közönségarányt hozott a reality sztár adásideje alatt. Emellett pénteken csúcsot döntött az Édes élet, a reality műsor pénteki része az eddigi legmagasabb piaci részesedéssel, 22% SHR-rel futott.
A Voice tavaly gyenge szereplésének köszönhetően a TV2 idén inkább celebes showműsorokkal próbált nézőket szerezni. A Mr. és Mrs. meglepő felélesztése csütörtökönként igazolta a papírformát, a vetélkedő továbbra sem érdekli a közönséget, az RTL Klub filmjeivel könnyedén veri. A TV2 sajnálatára a Sztárban sztár című éneklős valóságshow sem mozgatta meg a közönség fantáziáját, ugyanis alig több, mint 800 ezer nézőt választotta azt péntek esti szórakozásául.
A visszafogott start ellenére a pénteki napot kereskedelmi célcsoportban és teljes lakosságban is megnyerte a TV2. A Sztár a sztárban 27,1%-os közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban, megelőzve az RTL Klubot, amely 14,7%-os közönségarányt hozott a reality sztár adásideje alatt. Emellett pénteken csúcsot döntött az Édes élet, a reality műsor pénteki része az eddigi legmagasabb piaci részesedéssel, 22% SHR-rel futott.