banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • ROMOTO
    #361427
    Pár új infó:

    10tiernér magasabb tankok bevezetése a jövőben nem kizárt.
    Ezek a tankok nem kifejleszthetőek, csak 10 marad a fejleszthetőség.
    Ezeket aranyért sem lehet majd megvenni, egyébb részletek a megjelenéssel kapcsolatban hamarosan jönnek.
    a 12 tier nem jelenti azt hogy ezek modern tankok lesznek.
    a haditechnika egy rakás érdekes szerkezetet kitermelt amit nem tudtak effektíven beilleszteni a jelenlegi keretek közé, így találtak rá más módot.
    a fejlesztók az ígérik, hogy érdekes játékmódban érdekes feltételek között jelennek meg ezek a tankok, egyenlőre előbb a korábban beígért dolgokat fejezik be. (süketelés megen)
    a top járművek maradnak a toppon, rájuk felesleges plussz xp-t tekerni, mivel nem számítják be.
    a 2.0 fizika (mellesleg a 3-ik iterációja fut) ez az új irány ami a bevezetésre vár, de e mellett fejlesztés alatt van több nem kevésbé fontos terület. (szokásos rizsa)
    Serb saját accountja 53% winrátán áll
    Serb (С.Буркатовский) asszondja (kiba nagy troll szöveg jön) hogy szerinte az arty nem idegesítő faktor kell hogy legyen a játékban hanem útált. Azt is bevallja hogy a fejlesztők hibát követtek el hogy lenerfelték az artykat, mivel a wot egy taktikai játék és a nerf előtt az egyik kulcstaktika volt a lightok előretörése az ellenséges artykra, most már nem így van és nagyjából taktika gyanánt csak a bázisbehúzás maradt. Kivenni vagy lecserélni az artykat nagy hiba lenne a játék szempontjából. Az arty (ez a kevésbé mozgékony és sérülékeny "pofonosztó") teszi a játékot taktikai játékká. Az arty nerf okozta a bokorkempet szerinte.
    Storm szerint az hogy 2 éve nagyon sok arty volt a játékban, ez az osztály imba volt, A fejlesztők úgy határoztak lenerfelik. Egy kis időre ez megoldotta a problémát, sokkal kevesebb arty lett a meccseken. Mostanság két probléma lett. Az egyik az hogy akik nem játszanak vele feleslegesnek és rossznak ítélik, az artistákat meg egygombos játékosoknak, az artisták ugyanakkor a nagy randomfaktor miatt sipákolnak.

    Még konkrét döntés nincs arty ügyben, a fejlesztők kísérleteznek, tesztelnek, stb. aztán ennek fényében változtatnak.
    a játékosokat a bevonják a változtatások folyamatába, a fejlesztők az artyt a dmg dealer-ből debuffer szerűvé alakítanák, azaz ne egyszeri nagy sebzést osszon az arty hanem hogy lerontsa a meglőtt tank karakterisztikáját (lehet a crittekkel modulokra meg legénységre mennek rá?)
    szóval lecsökkentik az egyszeri alap sebzés mértékét de ugyanakkor lehetőséget adnak a legénység pl. időszakos megsüketítésére ami alatt sokkal könnyebben lesz kiiktatható a tank.
    ha 1 arty lenne egy csapatban gond lenne a várakozási idővel.
    az arty "segítsége" a csapattagoknak beleszámít a kapott xp-be.
    a fejlesztők most azt szeretnék megcsinálni amit a játékosok kértek: nerfelik az arty sebzést és növelik a pontosságát.
    ha megváltozik az arty szerepe, akkor szeretnének kiegészítő gameplay elemeket építeni a játékba, battle assistant típusú hogy kiegyensúlyozott feltételekkel vehessenek részt a játékban.
    a fejlesztők bevezetnék az arty lámpát, hogy látszon ha befog az arty (döntés alatt hogy mikor égjen, ha befog vagy lövedékkilövéskor)
    tervebe van véve hogy a minimap mutassa a kb. helyét a tüzelő artynak
    a cél hogy az "idegesítő" artista faktort átalakítsák gameplay segítővé
    ezeket a módosításokat a teszteken keresztül a játékosokkal egyeztetve fogadják el.
    az új fizikát a tesztek után kielemzik, megnézik mennyire terheli a szerókat, a játékbeli visszajelzéseket is.
    a fizika közel kiadásra érett, ha a játékosok jól reagálnak rá hamarosan bevezetik.

    van még infó csak fáradt vagyok, később befejezem...




    Utoljára szerkesztette: ROMOTO, 2015.09.14. 02:35:51