55
GTR 3
  • sertrex
    #55
    Csinálj légyszi, egy külön GTRevival topikot! Az a gyanúm, hogy hamarosan felgyorsulnak az események a projekt körül. :)
  • sertrex
    #54
    Igen megvan, de a GTR3-nak semmi köze a SimBinhez. Csak névleg hasolít. SinBin Studios UK.
    Idézet a cikkből:
    "Az izgalmat fokozta a fejlesztőcsapat – SimBin – és a neve, GTR3.
    Kivéve, hogy nem a SimBin volt az általánosan kedvelt a Race 07 és a kapcsolódó kiegészítők létrehozása miatt (nem feledkezve meg a gyakran figyelmen kívül hagyott Xbox 360-exkluzív Race Pro-ról), hanem egy vadonatúj stúdió. A SimBin Studios UK kapaszkodott illusztris névrokonának farkába, de a valóság az volt, hogy a koszorúzott GTR 2 mögött álló fő csapat szétvált a Sector3 Studios-ra, amely folytatta a RaceRoom Racing Experience fejlesztését, és a Slightly Mad Studios-ra, majd a Project CARS-on dolgozott."

    Szóval a GTRevival egy vadonatújonann bejelentett cím, aminek semmi köze a GTR3-hoz. És a két belinkelt képnek se. ;)

    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2023.08.01. 15:17:25
  • Szabi #53
    Az megvan hogy Ian Bell csinálta Simbint ? :D
  • sertrex
    #52
    A GTR3-nak semmi köze a GTRevivalhoz. Ian Bellnek sincs semmi köze a GTR3-hoz és a GTRevivalnak sincs semmi köze a korábbi GTR címekhez, mivel azt anno megvette a SimBin. Sőt! Az előbbi hsz-ben, a linkelt cikkből kiderül, a GTR3-nak sincs semmi köze a korábbi GTR címekhez. A GTRevival egy idén bejelentett teljesen új cím és a Straight4 Studio késziti, aminek történetesen Ian Bell az alapítója.
    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2023.07.31. 21:42:41
  • Szabi #51
    Ian Bell volt a vezető a GTR és GTR2-nél.. valami köze akkor csak van hozzá :D
  • sertrex
    #50
    Úgy látszik, hogy a GTR3 hivatalosan is halott.

    A cikkből egyébként kiderül, hogy a SimBinhez nem sok köze van a GTR3 készítőinek, csak meglovagolták a nevüket és SinBin Studios UK név alatt készült volna a GTR3, ami szintén csak egy plagizált név, mert ennek se sok köze volt az eredeti GTR 1-2-höz.
  • sertrex
    #49
    Ennek nem sok köze van az állítólag készülő SimBin-es GTR3-hoz.

    Ez a Ian Bell alapította Straight4 Studios munkája alatt készülő vadonatúj szimulátor lesz.
    A kiadója a Plaion lesz és stratégiai szerződést kötöttek a Reiza Studio-val .

    Szerintem a GT Revival-nak egy új topik járna, de mindenesetre nem együtt a GTR3-mal.
    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2023.07.31. 12:46:27
  • Szabi #48


    Utoljára szerkesztette: Szabi, 2023.07.30. 21:29:39
  • JonasSandor
    #47
    most látom az egészet.
  • sertrex
    #46
    ...még!
    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.12.29. 15:33:37
  • JonasSandor
    #45
    Nincs rajta semmi.
  • sertrex
    #44
    "Simbin Studios UK Ltd

    Hey! Sorry we have been quiet for so long and the inconsistent activity on our social channels (when we were more active). At SimBin we are just as anxious to share all our progress on GTR3, as you are to hear it!
    This past year we have been directing all our resources and attention internally with the goal of releasing GTR3 in the best state possible. Finally after all this time working on GTR3, we are close to releasing a lot more information. We also have some huge news lined up to share with you soon! However, we do have to ask for you to wait just a little longer, but it will be worth it!
    We do have some exciting news to share today!
    To prove that we are back for good this time around we are opening our official Discord! Which means we can never lock ourselves away to tinker with GTR3 without you seeing, ever again. The GTR3 Official Discord is the place to ask questions and offer suggestions. There will even be polls and suggestion channels so you could see your ideas contributing to the final release of GTR3! ?
    The Discord isn’t just for asking questions either. Joining will also unlock weekly updates about the game, the ability to participate in polls (which will shape the final release of GTR3) and you may even unlock beta access if you’re active enough!
    If you have any questions about GTR3 or about SimBin in general please ask away here or for a faster reply ask in our Discord ?
    **please click the checkered flag in the rules channel to join!**"

    https://discord.gg/t8a4mx6pxs

  • unrealnoise
    #43
    Köszi, de ezt azért mindenki látta, hamar megtalálja. :D

    Csak hát ebben sincs semmi info.

    Az egyik twitteres poszthoz (Simbin UK out and about #WalesRallyGB #simbinuk #Liverpool) még azt is kiírtam, hogy "kit érdekel?"

    De tényleg, kit?

    A képek tudom csalókák lehetnek, de szerintem ez a játék már kész kell, hogy legyen... Csak tényleg üzleti döntések miatt kivárnak, mint előbb ecseteltem, szerintem nem akarnak a next-gen buliból kimaradni, sőt, ki akarják hozni belőle a maxot...

    A Dirt 5-ről mondjuk elfeledkeztem, de az nem számít, elég "gagyinak" néz ki szvsz, hol van az egy FH4-hez képest...
  • sertrex
    #42
    GTR3
    SimBin UK are in discussion with various Partners about the best release window for our multi-platform motorsport title GTR3. Once this release date is confirmed, we will announce it immediately!


    Annyit lehet tudni már, hogy a SimBin már angol székhelyű lett, pontosabban liverpooli. :) Ki tudja, hogy ez már hányadik SimBin felállás lehet, mióta Ian Bell megalapította az elsőt. A GTL, a GTR és GTR2 még az ő nevükhöz fűződik, tehát igazából még találgatni se lehet, hogy ez milyen lesz, mert azt se lehet tudni, hogy valójában ezt kik csinálják.

  • unrealnoise
    #41
    Nah, írok ide, mert semmit, de semmit nem találtam a cuccról, még csak pletykát sem nagyon, de persze még azért pár fórumot átböngészhetnék.

    Ha lenne eszük, akkor ezt a cuccot premierbe kitolhatnék max grafon PS5/XSX párosra is.

    Ez lenne, lehetne az első licenszelt szériás simes sorozat azokon a konzolokon, sok-sok százezerrel több is elmehetne belőle. Mondom ezt úgy, hogy oké, a GT7 valszeg premier megjelenés lesz PS5 startra, az FM viszont valszeg nem jön időben, csak jövőre...

    Viszont ha igaz amit korábban mondogattak, és tényleg egy Codi F1-es "széria alapjaiból" készített GTR3 azért baszó lenne, még GT7 mellé is kellene egy olyan sokaknak.

    Csak hát ezek töketlenkednek...

    Komolyan a mostani csúszás mögött csak azt tudom feltételezni, hogy bizony itt már next-genre is készülnek, illetve lehet szeretnének a mostani genen fix 60 FPS-t, ami azért elég nehéz nem agyonbutítva, szóval az optimalizálással elmehet egy rakat idő...

    De én idén őszre, karira lazán kinézem, hogy ez ki fog jönni.

    Aztán ha nem, akkor nem... :D
  • sertrex
    #40
    Kétféle alapbeállítás is van, sőt van amelyik autónál három is. Nagyjából jó, sőt van amelyik szinte tökéletes. Az benne van, hogy még így se fekszik mindenkinek. De meg lehet nézni, hogy hány top 10-es idő van default setup-pal. Tehát nem arról van szó, hogy az autók alapból szarok, hanem inkább arról, hogy nem igazán molyoltak egyenként minden autóval. Szóval, ez se fekete vagy fehér. Nekem pl. általában nem tetszenek a default beállítások. Ezért elkezdtem használni egy Racing Sim Tools nevű progit amivel először is beállítom a lehető legjobbra az autó egyensúlyát. Azután a real time diagnosztikai rész segítségével, pálya specifikussá lehet tenni. Ennyiről szól ez a történet. Van aki alapból leszarozza mert az rF-hez, AC-hoz, iR-hez vagy máshoz szokott és eleve úgy is áll hozzá.
  • b-type
    #39
    eleve milyen alapbeállításról van szó, mert van az autónak egy alapbeállítása, ennek jónak kell lenni, bár sok helyen leszrják sajnos, és a pályánkénti alapbeállítás is létezik...ez teljes mértékben a játékos feladata, ritka az a játék amikor van default setup pályára is.
    ..viszont ha az autó alapbeállítása nem jó, az kissé érthetetlen, érthetetlen azért mrt a legtöbb játékos beül és kigurul a pályára, ha az autó nem jól viselkedik, akkor ezen játékostábor valahanyad része az aki ezek után átszabja a beállítást egy ' így nagyjából jónak kell lenni'-re, majd megint kigurul, ha az autó még mindig rosszul viselkedik, akkor itt már a nagyja játékos elkönyveli szrnak.
    Az autót, ha pedig több autó ilyen akkor a játékot.
    Ez mind játékosvesztés..
    De egyébként alapvetően igaz hogy autósjátékot FFB-s kormánnyal ítélünk meg, ez alap. Érdekes és számottevő vélemény a kontrolleres tapasztalat is, de az kiegészítő vélemény.
  • sertrex
    #38
    Csak azért tettem be, mert hivatkoztam erre és közben megtaláltam.

    A default is a beállítástól jó. Tehát ha a default úgymond nincs jól beállítva és a játékban van lehetőség beállítani, akkor igenis beállítás kérdése... többnyire. Ha egy árkád játékban nem jó a default az tényleg kuka, mert az esély se sok rá, hogy javíts rajta, hacsak bele nem tudsz mászni program szinten.

    Ne hasonlítgassuk állandóan az iRacinghez. Ebben is tökéletes lenne minden autó default beállítása, ha fél-egy évig vagy még több ideig készülne egy autó. Ez nem arra és úgy készült, mint az iRacing és nem is ugyanazt a réteget célozzák még akkor se, ha bőven van átfedés. És itt hozzátenném, hogy ugyan ez okból az rF2-höz is fölösleges hasonlítgatni, meg igazából egyéb más autósjátékokhoz is, mert nem ugyanaz a motor és a fejlesztők is más úton haladnak. Mondjuk pont ezért lesz érdekes az Automobilista 2, mert végre lesz egy másik autósjáték is, ami ugyanezzel a motorral készül.

    Ha már a jó évnél tartunk, akkor nem hagynám ki a felsorolásból az Automobilista 2-őt és a Project CARS Revulition-t, érdekes lehet még a GRID reboot, már csak a régi emlékek miatt is.

    WRC 8 egyre jobban tetszik, ahogy szokom az irányítását.

    Viszont számomra teljesen irreveláns, hogy milyen gamepaddel.
    Soha nem használtam és amíg van helyem a kormányomat felrakni magam és a monitor közé addig nem is fogok mást használni autósjátékoknál. Egy autósjátékhoz egy jó FFB-s kormány kell. Csak így van meg számomra a feeling. Ennyi.

    A GTR 3-at én is várom, de mivel semmilyen infó nincs róla, azon a néhány képen kívül, ezért nem mennék bele mindenféle jósolgatásba.



    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.09.14. 09:02:12
  • unrealnoise
    #37
    Hát kösz, viszont erre azt hittem reaáltam korábban.

    Szóval azért nem hinném, hogy minden beállítás kérdése, vagyis persze, naná, hogy az, de könyögröm, az a dolguk, hogy default jó legyen, nem versenymérnököknek, hanem játékosoknak készítenek játékot.

    Az iRacing pl default setuppal is rohadt jó, gamepaddal is. Mindenféle állítás nélkül. Érezni, jó.

    Amúgy rohadt jó évünk van/lesz.

    Nem tudom néztétek-e, de a WRC8 nagyot fejlődött, karrier, etc, rengeteg beállítási lehetőség, jó játék lett. Kár, hogy a rally nem az én világom.

    Kijött a Nascar Heat 4. És ez is rohadt sokat fejlődött. Jobb UI, jobb handling, jobb grafika, hangok, minden. Ami a legfontosabb számomra most, hogy írtó fun lett, mert bizony a gamepadot (azaz a segítségeket) eszméletlen módon testre lehet szabni, ha akarom, akkor azt mondom fékezésben 22%-on, kanyarogásban 60%-ot, stabilitásban 40%-ot segítsen.

    Az a lényeg, hogy precízen, pontosan lehet menni, igazi "szimes" verseny élményt lehet vele elérni. Erre nagyon régóta várok. :) Ezt meg is vettem. :D

    A GTR3-től is rohadt sokat várok, ha nagyon magabiztosak a srácok, akkor simán kinézem belőlük hogy Epic exkluzív lesz, és még onnan is zsebre raknak egy kis lóvét, plusz több marad az eladásokból is... Én nem bánom, nem nagyon érdekel az egész. Persze lehet fordítva is nézni, és ha magabiztosak, akkor adják ki simán steam-re...

    De tuti Epic lesz belőle... :D
  • sertrex
    #36
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Na megtalátam JDougNY megjegyzéseit. Nem az amire emlékeztem, de itt az erdeti hsz. :P
    Senki nem állítja, hogy nincsenek bajok a PC fizikájával, de ezek többnyire beállítás kérdése.
    Ettől szerintem a fizika önmagában még nem rossz. Ki kell javítani. Erról szól az autóversenyzés is. Ha nem jó egy beállítás ki kell próbálni egy másikat.
    Az FFB meg szerintem eléggé személy és kormányfüggő is. Van akinek jó, van akinek nem tetszik, szóval nálam pont ezért a PC1 FFB setupja jött be jobban.




    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.08.22. 13:36:12
  • unrealnoise
    #35
    Az fasza, ha jobb a PC2, mint amilyennek látszik, vagyis érződik, mert amúgy a program jó, sokat tud. Igazából kár, hogy kicsit túltolták. Túl sokféle tartalom, túl sok járgány, ezek szerint a default setupok is rosszak. Mármint gondolom nem mindnél, de ezek szerint...

    Mondjuk én élveztem volna még így is, (járgányfüggő, melyiket mennyire érzem jól megcsináltnak), csak hát online kicsit halott volt a program, offline meg az AI "gyengesége" miatt élvezhetetlen...

    Kevesebb kellett volna, de profibban. Úgy az AI is jó lehetett volna, nyilván sokkal kevesebb melóból lehetett volna összehozni, valamit, ami jobb, mint ami most van.

    Várom a PC3-at, de igazából az FM8-at is (szvsz komolyítanak azon is, mégha igazi szim nem is lesz, funra, versenyszimulációra talán fasza lesz), de a GTR3-ra vagyok a leginkább kíváncsi.

    A PC3 el tudom képzelni miben lehet, lesz majd erős.
    Az FM8-nál szintén vannak sejtéseim.

    De hogy a GTR3-al mi lesz, miért készült eddig, milyen lesz a konzolos portok minősége (pl meglesz-e a fix 60FPS rajtuk), lesz-e karrier, mennyi pálya, milyen szériák lesznek, mind-mind kérdőjel...

    Amúgy tényleg nem értem, mit húzzák az időt, most is úgye megjelenési dátumról beszéltek említés szintjén, mikor még egy mozgó képkockát sem láttunk a cuccból...
  • b-type
    #34
    "Az ACC meg a GTR3 megjelenésével mehet a kukába sajnos..."
    ..mire megjelenik a GTR3, addigra már menjen is
  • sertrex
    #33
    "Szerintem pl a Project Cars 2 gyenge fizikára/FFB-re, a leggyengébb az összes nagyobb néz közül. Meg nem mintha ott jó lenne az alapbeállítás... "

    Ha eltérünk a default beállításoktól, akkor már az FFB is jobb érzést ad. Amikor elkezdtem használni az RST programot az autók beállításához, akkor jöttem rá, hogy a default nagyon messze van a jótól, anélkül előtte nem mertem volna ennyit elmozdulni az alapbeállítástól, mert nem tudtam, min, hol és mennyit kellene állítani. És PC2-ben a setup és az FFB nagyban függ egymástól. Most ehhez még használom a Jack Spade FFB-t és a játékon belül a JS által ajánlott Volume and Tone beállításokat és bátran kimerem jelenteni, hogy a PC2 ott van pariban a jobbaknak kikiáltott szimek mellett. Csak egy kis törődés kell neki. Amúgy meg JDougNY rámutatott egy nagy hibára a PC2 fizikai számításai között. Mod autókat szokott a PC2-höz készíteni, főleg utcai autókat. Nem tudom most fejből, de ha megtalálom ide copyzom, a futóművel kapcsolatos és valami olyasmi, hogy kétszer számolja ugyanazt a progi két különböző eleme és ebből adódik némi anomália. Ígérték hogy kijavítják, de mivel ehhez mélyen bele kellett volna nyúlni a programba már nem tudták a PC2-ben javítani. Majd a következőben megoldják. Valószínü, hogy ezért is tartják fizikában gyengének a PC2-őt, meg azért mert a default setup nem a legjobb. Fizikában, tudásra simán az rF2 környékén van, szerintem. De mivel ez nem egy száraz fizikai demó mint az rF2, hanem játékként is funkcionálnia kell így biztos, hogy soha se lesz annyira aprólékos.
  • unrealnoise
    #32
    "játéktermi egyenfizikája"

    Heh, lehet így is nevezni, de pakkonként, szériánként update-elik a fizikát, vannak nagyon jó, friss fizikával rendelkező járgányok és kevésbé jók is persze. Egy biztos. Amivel én mentem, az majdnem mind élvezetes, kezelhető, fasza. A WTCR pl álom kateródia, de a GT kocsikkal sincs gond, és végig lehetne menni.

    Lehet, hogy vannak pakkok, új kocsik, amelyek alig változtak érzésre, "egyenfizikát" kaptak, de azéert ha az alap jó, akkor jó.

    Szerintem pl a Project Cars 2 gyenge fizikára/FFB-re, a leggyengébb az összes nagyobb néz közül. Meg nem mintha ott jó lenne az alapbeállítás... Talán az iRacing az egyetlen, ahol csak kalibrálsz és mehetsz is, mert "jó" ahogy van.

    A GTR3-at, ha jól csinálják nem féltem az Automobilista-tól, meg a PC3-tól. Persze idén kell kijönniük vele, jövőre sűrű lenne a mezőny, de ha normális karrieres, kihívásos, játékos lesz a GTR3, akkor nyert ügyük van.

    Az ACC meg a GTR3 megjelenésével mehet a kukába sajnos...
  • sertrex
    #31
    Szerintem a raceroom játéktermi egyenfizikája nem igazán nevezhető jónak, legalább is, ha szimulátor szempontból nézzük. Az FFB valóban konfigurálható ezerféleképpen, de a legtöbb embert ez nem igazán érdekli, pont úgy ahogy a PC1-nél is meg volt ez a lehetőség, de a PC2-re le lett egyszerűsítve, mert sokak számára kínai volt. :D Vagyis elvárják, hogy alapból legyen jól beállítva és kész. Az ACC meg csak most kezd jó lenni fizikában, de mire összehozzák addigra a kutyát se fogja érdekelni. Főleg, ha jön az Automobilista 2 vagy jön a PC3/Revolution, vagy éppen a GTR 3. És még van néhány cím a kontrollereseknek is. :DD

    A GTR 3 meg erősen kérdőjeles egyelőre még, mert azért azt figyelembe kell venni, hogy ezt már nem az a csapat csinálja amelyik a GTR 2-őt. Tehát az elvárásokat azért lenn tartanám, bár kinézetre és tartalomra (WEC) elég várósnak tűnik.
    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.08.22. 11:00:15
  • Midtjylland
    #30
    Persze, kapjuk hozzá a vírust abból a csodálatos shopbol :) Éljenek az eredeti játékok!
  • haflac
    #29
    Ezért kell a skidrow shopban vásárolni.
  • unrealnoise
    #28
    Ezt mondod te.

    Amúgy persze simán jó. Van, hogy napi szinten mindhármat nyomom kicsit, jó a Raceroom is. Régen szar volt, nagyon nagyot fejlődtek FFB és fizika terén, és ezt nem csak én mondom, akik használták és használják azok érzik is.

    És elég megnézni a Raceroom paraméterezhetőségét. Konkrétan olyanra "csinálom" az FFB-t, amilyenre akarom. Ha akarok iRacinges lesz, vagy akármi. Ilyen részletességben egyiket sem lehet testreszabni...

    Az ACC jól néz ki, jók a hangok, az AI lehetne jobb, ahogy a gamepados irányítás is, de nem a fizika a baja egyiknek sem.

    Nem azért nem népszerűbb valamelyik, mert szar a fizikája, mert ilyet egyikre se lehet mondani.
  • JonasSandor
    #27
    Lesz már ebből valami?,megint kihagyta a kiállítást enye enye.
  • Adam Jonas
    #26
    Nem, nem jó :D Egyik sem :D
  • unrealnoise
    #25
    Pedig az ACC az jó, csak... A multinál tudjuk mi hiányzik. Plusz nincs a játékban lélek sajnos...

    A Raceroom amúgy sokat fejlődött szerintem, és jó cucc.

    Lehet naív vagyok, de ha valakik, akkor a Simbin-nél tudják mi az, amitől döglene a légy. Az ACC hiába jött ki korán, fapados, stb.

    A Simbin cuccánál nálam nagyok az elvárások. Meglátjuk.
  • Adam Jonas
    #24
    Én már nem hiszek nekik. Majd akkor max, ha azt mondják, hogy "itt a kész produktum". RaceRoom esetében is évente eljátszották ezt, hogy "namostlesztutiafizika", aztán mindig kiderült, hogy hát ez meg az sem jó...a csodálatos ACC EA után meg biztos, hogy én több játékot nem veszek meg EA-ben.
  • unrealnoise
    #23


    Twitter

    "Good day @gamescom. Discussions continue with our partners today.
    ✅Release date WILL be confirmed when our discussions are finalised!
    Thanks everyone for your continued interest and support.
    Keep following as we start to share more content."

    Én bízom bennük.

    Igényes a kép, a logó még mindig profi, bár a PR meg az, amit leműveltek, nem túl biztató, de már mondtam, hogy bízom abban, hogy ez csak a konzolos portok és a minőségi játékmenet miatt jöhetett össze.

    Bízom benne, ha lesz ma bejelentés, akkor tényleg fix, végleges dátumot kapunk, ami nem is lesz olyan soká.

    Próbálgattam kontrollerrel a játékokat.

    iR, rF2, ACC, és irányíthatóság, kezelhetőség, fun szempontjából, gamepaddal ez a sorrend: rF2 > ACC > iR

    Ir is jó lenne, de rohadt könnye eldobni sajnos...

    Remélem a GTR3 nem csak kontroller barátnak lesz hirdetve, hanem tényleg _jól_, _pontosan_ lehet majd irányítani, és valóban érezni is lehet majd a kocsikat.

    Nagyon várom a trailert, meg az anyagokat.
    Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.08.21. 18:48:27
  • JonasSandor
    #22
    3-dika már elmúlt.
  • Alexease
    #21
    Tuti nehany PS effektezett foto lesz:D
  • Szabi #20
    @simbin_uk ápr. 3.
    We’re in London this week for #londongamesfestival . We hear you loud and clear in terms of sharing content, as soon as we can we will
  • JonasSandor
    #19
    Lesz ebből még valami?
  • sertrex
    #18
  • grebber
    #17
    GC 2018: Bemutatkozik a GTR 3 is
  • sertrex
    #16
    "A Super Season for multiple reasons!
    2018 sees the introduction of the WEC Super Season, named not for the many, varied, high-level entries which will be competing but for the fact that the season will stretch over 14 months, beginning in May 2018 and ending with the 24 Hours of Le Mans in June 2019.
    This transitional season will be the first to see the cornerstone event of the WEC placed as the last event in the calendar, and it is an exceptional season in that it features among the eight rounds not one but two editions of the Total 6 Hours of Spa-Francorchamps and the 24 Hours of Le Mans. Make the most of this because it won’t happen again!
    The addition of new LMP1 Private teams to Toyota Motorsport in the most technological of classes, LMP1, breathes new life into the prototype categories and the quality of the driver line ups indicates that the races will be as fiercely fought and entertaining as ever.
    BMW joins Aston Martin, Ferrari, Ford and Porsche in the highly competitive, world class GTE Pro category, bringing the entries to 10 and offering arguably the highest level of GT competition in the world. Add to this a very strong LMGTE Am class with entries from Aston Martin, Ferrari and Porsche and the stakes are raised even further in the quest for GT World Manufacturer Championship status.
    LMP2 continues to provide the perfect environment for teams and drivers making the step up to world endurance racing, and door-to-door, nose-to-tail racing is guaranteed!
    As well as new cars and few faces, 2018-2019’s calendar features prestigious and historic circuits around the world including, for the first time since 2012, Sebring International Raceway in Florida. The WEC will join IMSA in putting on a spectacular weekend festival of motor racing – the 1500 Miles of Sebring taking place immediately after IMSA’s traditional 12-hour race.
    Spa, Le Mans, Silverstone, Fuji, Shanghai, Sebring, Spa and Le Mans…never again will there be such an opportunity for fans to be entertained by so many miles of racing in the one season. Enjoy the WEC Super Season!"