GTR 3
  • sertrex
    #33
    "Szerintem pl a Project Cars 2 gyenge fizikára/FFB-re, a leggyengébb az összes nagyobb néz közül. Meg nem mintha ott jó lenne az alapbeállítás... "

    Ha eltérünk a default beállításoktól, akkor már az FFB is jobb érzést ad. Amikor elkezdtem használni az RST programot az autók beállításához, akkor jöttem rá, hogy a default nagyon messze van a jótól, anélkül előtte nem mertem volna ennyit elmozdulni az alapbeállítástól, mert nem tudtam, min, hol és mennyit kellene állítani. És PC2-ben a setup és az FFB nagyban függ egymástól. Most ehhez még használom a Jack Spade FFB-t és a játékon belül a JS által ajánlott Volume and Tone beállításokat és bátran kimerem jelenteni, hogy a PC2 ott van pariban a jobbaknak kikiáltott szimek mellett. Csak egy kis törődés kell neki. Amúgy meg JDougNY rámutatott egy nagy hibára a PC2 fizikai számításai között. Mod autókat szokott a PC2-höz készíteni, főleg utcai autókat. Nem tudom most fejből, de ha megtalálom ide copyzom, a futóművel kapcsolatos és valami olyasmi, hogy kétszer számolja ugyanazt a progi két különböző eleme és ebből adódik némi anomália. Ígérték hogy kijavítják, de mivel ehhez mélyen bele kellett volna nyúlni a programba már nem tudták a PC2-ben javítani. Majd a következőben megoldják. Valószínü, hogy ezért is tartják fizikában gyengének a PC2-őt, meg azért mert a default setup nem a legjobb. Fizikában, tudásra simán az rF2 környékén van, szerintem. De mivel ez nem egy száraz fizikai demó mint az rF2, hanem játékként is funkcionálnia kell így biztos, hogy soha se lesz annyira aprólékos.