• Gabo
    #67
    RasputiN:
    Te se érts félre engem!
    Nekem sajnos nem igazán jön be a Q3:A rohanok előre és mészárolok mindenkit stílusa. (Pedig nagyon vártam, és kétszer is megpróbáltam megszeretni...) Sokkal inkább elnyerte a tetszésem az UT kicsit "visszafogottabb", taktikázásra építő rendszere. Ami a zenét illeti, az "izlések és pofonok". Szerintem UT-hez elég jó passzol ez a techno beütésű hang anyag. Ha meg nem tetszik, akkor be lehet alá rakni bármilyen CD-t. A menürendszerét a Word-höz hasonlítani kicsit erős. Pont annyi és azok menüpontok elérhetőek amikre leginkább szükség van. Persze itt is használható és néha használni is kell a konzolt, de nem létfontosságú a Q3:A-val szemben.
    A modellek számát mint írtam HIVATALOSAN a fejlesztők által készített INGYENES bonuspackokkal bővítették. Tehát első sorban nem az "amatör" modellekre gondoltam, persze ezek sem elhanyagolhatóak. Az aránytalan felépítést az emberi modellekre vonatkoztattam.
    Nem a különféle trükk ugrásokat és mozdulatokat kifogásoltam, ilyenek vannak UT alatt is, hanem azt, hogy az ugrás hossza, nagysága a géped teljesítményétől és a fps nagyságától függ. UT-ban rocket-jumpon kívül ott a antigrav boots, az impact jump és a shock jump is. Ezek pedig bizonyos szintig kombinálhatóak is. Tehát miaz amit nem oldottak meg?
    A forráskód letölthető, ezt elismerem. De szerinted az epic nem ad meg minden támogatást az UT-s fejlesztésekkel foglalkozó embereknek?

    Összegzés:
    Az UT esetében a fejlesztők már a kezdetektől tudták mit akarnak elérni. Ennek köszönhetően egy alaposan átgondolt és kidolgozott progi lett belőle. Ugyan ez a Q3:A-ról már nem mondható el...